آخرین اخبار از باشگاه استقلال، جزئیات گزارش یاری داور بازی استقلال درباره آفساید جنجالی

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، استقلال در ملاقات با آلومینیوم اراک روی ضربه امیرارسلان مطهری به گل رسید که این گل از سوی یاری داور اول مردود اعلام شد.

آخرین اخبار از باشگاه استقلال، جزئیات گزارش یاری داور بازی استقلال درباره آفساید جنجالی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پردازش هوشمند، این تصمیم یاری داور اول اعتراض باشگاه استقلال را به همراه داشت و حتی باشگاه استقلال از تیم داوری بازی به سازمان لیگ شکایت نموده است.

در صحنه ای که فرشید اسماعیلی به محمد نادری پاس می دهد محمد نادری در موقعیت آفساید نبوده است و در ادامه بعد از اینکه محمد نادری به سمت دروازه ضربه می زند امیر ارسلان مطهری هم در موقعیت آفساید نبود و این ذهنیت برای تیم آبی ایجاد نموده است گلی که به وسیله مهاجمش به ثمر رسیده درست بوده است اما یاری داور اول در شرح این صحنه به ناظر داوری گفته او نه آفساید محمد نادری را روی پاس فرشید اسماعیلی گرفته و نه آفساید امیر ارسلان مطهری روی پاس محمدی نادری.

او شرح داده مهدی قایدی روی پاس فرشید اسماعیلی به محمد نادری تاثیر گذاشته و زمانی که این کار را انجام داده محمد نادری در موقعیت آفساید بوده است.

البته که در این باره شرح کارشناسان داوری ارجح تر است.

باشگاه آلومینیوم اراک هم معتقد است در صحنه ای که فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه توپ را لمس نموده است سیدمهدی سیدعلی باید به سود آلومینیوم اراک پنالتی اعلام می کرد که این کار را انجام نداده است.

نکته جالب اینکه باشگاه استقلال پیش از بازی هم به انتخاب سیدمهدی سید علی برای این بازی اعتراض کرد اما کامرانی فرد رییس دپارتمان کمیته داوران گفت به هیچ وجه داوران دیدارهای هفته 25 تغییر نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین اخبار از باشگاه استقلال، جزئیات گزارش یاری داور بازی استقلال درباره آفساید جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از باشگاه استقلال، جزئیات گزارش یاری داور بازی استقلال درباره آفساید جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید