آزمایش نسخه دوم وسیله ای که فضانوردان را در سطح ماه نجات می دهد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، آژانس فضایی اروپا ابزار طراحی شده خود را برای نجات فضانوردان در سطح ماه، هفته جاری مورد آزمایش قرار می دهد.

آزمایش نسخه دوم وسیله ای که فضانوردان را در سطح ماه نجات می دهد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ پردازش هوشمند، دانشمندان وسیله ای را طراحی و آزمایش کردند که می تواند فضانوردان را در سطح ماه نجات دهد.

براساس گزارش تک تایمز، در هفته جاری دو فضانورد با استفاده از سیستم LESA ماموریت خود را در قعر اقیانوس اطلس شروع می نمایند، آنها با پوشیدن لباس های سنگین و بزرگ همانند آنچه که در فضا می پوشند به قعر اقیانوس می روند.

سیستم LESA که توسط سازمان فضایی اروپا طراحی و ارائه شده، دارای یک ساختار هرمی شکل است و به فضانوردان یاری می نماید تا هم تیمی خود را که بر روی سطح ماه افتاده، بلند نمایند و پیش از این که در معرض فشار اطراف سطح نشین قرار بگیرد، او را با یک برانکار سیار حمل کند. البته این فرایند باید کمتر از 10 دقیقه طول بکشد.

لازم به ذکر است؛ اگر فضانوردی بر روی سطح ماه بیفتد هیچ راهی وجود ندارد تا هم تیمی او بتواند او را بلند و به او یاری کند.

طبق این گزارش، فضانوردان با شبیه سازی ماه در قعر اقیانوس اطلس، دومین نسخه این سیستم را در هفته جاری آزمایش خواهند کرد. باید بدانید که نسخه اولیه این سیستم در سال 2017 آزمایش شد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "آزمایش نسخه دوم وسیله ای که فضانوردان را در سطح ماه نجات می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش نسخه دوم وسیله ای که فضانوردان را در سطح ماه نجات می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید