اجرای نمایشی با موضوع بحران آب

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، نمایش عروسکی آب و دیگران به کارگردانی علیرضا ناصحی در کارگاه نمایش تئاتر شهر از بحران آب می گوید.

اجرای نمایشی با موضوع بحران آب

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، نمایش عروسکی آب و دیگران به نویسندگی و کارگردانی علیرضا ناصحی که در فستیوال ایشارا دهلی نو هندوستان مورد تقدیر واقع شده است، این روزها روی صحنه کارگاه نمایش تئاتر شهر است.

عروسک گردان های این نمایش هما خداجوی، مرجان نامور آزاد، فرشاد فرهادپور، امیر نادعلی، مرتضی فرجی، علیرضا ناصحی و مرتضی حسینی هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به طراح پوستر: محمدرضا محبی، طراح نور: مسلم رضایی، مجری نور صدا: احسان فرهاد پور، طراح عروسک:طلیعه طریقی،ساخت عروسک و اکساسوار عروسکی: هما خداجوی و مرجان نامور ازاد، عکاس: مریم سهیلی و فرشاد فرهاد پور نام برد.

این نمایش از 9 تا 28 تیرماه و در کارگاه نمایش تئاتر شهر هر شب به مدت 45 دقیقه ساعت 18 اجرا دارد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: آقای کف پا برای گل اش دنبال آب می گردد اما بر سر آب، جنگ در گرفته است. درواقع شخصیت اصلی این نمایش آقای کف پا است که کابوس می بیند همه شیرهای آب باز است. او از خواب می پرد به حمام می رود و آب زیادی مصرف می نماید. آب قطع می گردد و گل او در حال پژمرده شدن است. آقای کف پا به دنبال آب سفری را شروع می نماید که اتفاقاتی را در پی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجرای نمایشی با موضوع بحران آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای نمایشی با موضوع بحران آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید