افزایش احتمال جدایی ایسکو از رئال مادرید با انتشار پیامی معنادار

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، احتمال خروج هافبک اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید از جمع شاگردان سانتیاگو سولاری قوت گرفت.

افزایش احتمال جدایی ایسکو از رئال مادرید با انتشار پیامی معنادار

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند و به نقل از نشریه مارکا، ایسکو که مدتی است شایعات فراوانی درباره آینده او و جدایی اش از رئال مادرید شنیده می گردد، با انتشار پیغامی در فضای مجازی، ضمن طعنه زدن به سرمربی خود سانتیاگو سولاری، احتمال خروجش از جمع شاگردان این مرد آرژانتینی را قوت بخشید.

روز گذشته (پنجشبه) روبن دلارِد بازیکن سابق رئال مادرید با انتشار پیغامی در فضای مجازی با این مضمون که رئال مادرید برای هیچ کسی منتظر نمی ماند به ایسکو در مورد نیمکت نشینی هایش در رئال مادرید هشدار داد.

ایسکو هم که از زمان روی کار آمدن سانتیاگو سولاری در رئال مادرید به مهره ای نیمکت نشین تبدیل شده است، در پاسخ به دلارد، نوشته است: کاملاً با دلارد موافقم، اما زمانی که تو از فرصت هایی که نصیب هم تیمی هایت می گردد بی بهره ای، اوضاع تغییر می نماید. با این حال من هنوز هم دارم سخت کوشش می کنم و می جنگم تا فرصتم را به دست آوردم. زنده باد مادرید!

دلارد در واکنش به این پیغام ایسکو، پیغامی دیگر نوشته که در آن آمده است: تو در برنابئو به رئال مادرید لحظه هایی جادویی هدیه نموده ای، جایی که شنیده ای نامت را بلند فریاد می زنند. امیدوارم چیزی که می خواهی به حقیقت بپیوندد.

با رویکردی که سولاری نسبت به ایسکو در پیش گرفته - ماجرایی که با انتقاد ایسکو از شیوه تمرینات این مرد آرژانتینی در بدو وردش به کادر فنی کهکشانی ها شروع شد - معین نیست که آیا این بازیکن در سرانجام فصل به حضورش در سانتیاگو برنابئو ادامه می دهد و یا اینکه به یکی از مشتریانش که یوونتوس پروپاقرص ترین آنهاست ملحق گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "افزایش احتمال جدایی ایسکو از رئال مادرید با انتشار پیامی معنادار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش احتمال جدایی ایسکو از رئال مادرید با انتشار پیامی معنادار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید