انتخاب فیلم افتتاحیه بخش نوعی نگاه کن

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، جشنواره فیلم کن با انتخاب فیلم افتتاحیه بخش نوعی نگاه، اسامی هیات داوران این بخش را هم خاطرنشان کرد.

انتخاب فیلم افتتاحیه بخش نوعی نگاه کن

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ پردازش هوشمند به نقل از ورایتی، فیلم اونودا -10 هزار شب در جنگل به اسم فیلم افتتاحیه بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن انتخاب شد. این فیلم ساخته فیلمساز فرانسوی آرتور هاراری است.

فیلم داستان سربازی به نام هیرو اونودا را تصویر می نماید که به جزیره ای در فیلیپین در سال 1944 فرستاده شد تا در برابر نیرو های آمریکایی بجنگد. پس از تسلیم شدن ژاپن این سرباز حاضر نیست این امر را بپذیرد و به زندگی خود در جنگل ادامه می دهد و 10 هزار روز طول می کشد تا وی خاتمه اسیر گردد و باور کند که جنگ جهانی دوم به خاتمه رسیده است.

در این فیلم اندو یویا، تسودا کانجی، ماتسورا یویا، چیبا تتسویا و اوگانتا ایسئی بازی نموده اند.

جشنواره درباره فیلم گفته این فیلم به نوعی یک سفر اودیسه وار درونی را تصویر نموده و نشان دهنده فیلمسازی استادانه این کارگردان و فیلمی عالی درباره تعهد و زمان است.

بعلاوه اسامی هیات داوران این بخش اعلام شده و آندریا آرنولد کارگردان بریتانیایی به اسم رییس هیات داوران بخش نوعی نگاه انتخاب شده است.

مایکل کاوینو کارگردان آمریکایی، السا زیلبرشتاین بازیگر فرانسوی، دنیل بورمن کارگردان آرژانتینی و مونیا مدور فیلمساز الجزایری در این راستا وی را همراهی می نمایند.

در این بخش 20 فیلم بلند برای داوری انتخاب شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انتخاب فیلم افتتاحیه بخش نوعی نگاه کن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب فیلم افتتاحیه بخش نوعی نگاه کن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید