انصاری فرد: پرسپولیس با تمام قوا برای سرگروهی به میدان می رود

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در زمره بهترین های ایران هستند و در لیگ قهرمانان تجربه خوبی دارند و می توانند موفقیت ها را تکرار کنند.

انصاری فرد: پرسپولیس با تمام قوا برای سرگروهی به میدان می رود

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2020 و حضور سرخپوشان ایران در این رقابت ها گفت: پرسپولیس برای کسب بهترین نتایج در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد یافت. گروه و یا حریف آسانی وجود ندارد چرا که بهترین های هر کشور در این مرحله حضور دارند.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس در زمره بهترین های ایران هستند و در لیگ قهرمانان تجربه خوبی دارند و می توانند موفقیت ها را تکرار کنند. آقای کالدرون و کادر فنی هم تجربیات بین المللی ارزنده ای دارند و امیدواریم که با حمایت هواداران و تلاش تیم شاهد درخشش سرخ ها در مسابقات باشیم.

انصاری فرد در ادامه شرح داد: الدحیل تیم شناخته شده و پرمهره ای است. کنندگان عربستان و امارات هم بهترین های لیگ خود هستند اما پرسپولیس محبوب ترین تیم آسیا و یکی از قدرت های برتر فوتبال باشگاهی آسیا است و با تمام قوا برای سرگروهی به میدان می رویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انصاری فرد: پرسپولیس با تمام قوا برای سرگروهی به میدان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: پرسپولیس با تمام قوا برای سرگروهی به میدان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید