بارش شدید باران در 8 استان در سه روز آینده

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش ها در کشور از بارش شدید در 8 استان طی سه روز آینده اطلاع داد.

بارش شدید باران در 8 استان در سه روز آینده

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند به نقل از ایسنا، صادق ضیائیان با اشاره به این که امروز شنبه 30 فروردین در دامنه های البرز و زاگرس و مرکز کشور رگبار باران رخ می دهد، گفت: شدت بارش در جنوب استان مرکزی، استان اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری است.

وی ادامه داد: فردا بارش در نواحی مرکزی و شرق کشور و سواحل دریای خزر ادامه دارد و شدت بارش ها در خراسان جنوبی و جنوب یزد خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که روز دوشنبه در استان های واقع در دامنه های البرز غربی و مرکزی بخش های از جنوب کشور در استان های کرمان، هرمزگان و جنوب فارس رگبار باران همراه با رعد و برق پیش بینی می گردد، توضیح داد: روز سه شنبه بارش در نیمه جنوبی کشور و بخش هایی از سواحل شرقی دریای خزر ادامه دارد. همچنین شدت بارش در استان های کرمان، فارس و بوشهر خواهد بود.

به گفته ضیائیان، روز چهارشنبه رگبار باران در شرق و جنوب کشور ادامه دارد و برای شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده پیش بینی می گردد. همچنین در مناطق جنوبی کشور احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در انتها درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده توضیح داد: آسمان تهران فردا کمی ابری تا نیمه ابری با حداقل دمای 10 و حداکثر دمای 22 درجه سانتیگراد و روز دوشنبه نیز نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد و اوایل شب بارش پراکنده با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 23 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بارش شدید باران در 8 استان در سه روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش شدید باران در 8 استان در سه روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید