بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی کیست؟

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، نقش اکبر مجلل در سریال را فرهاد اصلانی بازی کرده است. او که تا پیش از این تنها در چند سکانس حاضر بود، حالا به نظر می رسد که نقش پر رنگ تری در ادامه قصه بر عهده خواهد داشت. او متولد 18 خرداد 1345 در شهر بیجار است و از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرد و در همان سال در دوره دو ساله کارگردانی و بازیگری در زمینه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران فارغ التحصیل شد.

بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی کیست؟

وبلاگ پردازش هوشمند | شانزده قسمت از سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت منتشر شده است و قصه به مرحله تازه ای رسیده است. طلا همسر بهمن، پشت پرده حمله به خودروی دختر اکبر مجلل را لو داده است. او حالا از اکبر مجلل خواسته تا به انتقام کشته شدن پدرش و نازا شدن دخترش، بهمن را حذف کند.

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند ، در قسمت هفدهم بیننده منتظر است تا رحمان و طلا اعضای تیم ملی کشتی را تا مجارستان همراهی کنند و کیف هایی که کوکائین در آن ها جاسازی شده را به ایران برگردانند. بهمن در قسمت پیشین به جاوید و چند هم تیمی اش گفت که کیف آن ها حامل دارو هایی نایاب است و اگر این کیف ها را به سلامت برگردانند، به هر کدام از آن ها 500 میلیون تومان می رسد.

حالا تماشاگران این سریال منتظر هستند تا ببینند که آیا جاوید و هم تیمی هایش کیف ها را به سلامت بر می گردانند، یا در راستا گرفتار می شوند. در این میان باید دید که اکبر مجلل که حالا قصد کشتن بهمن را دارد، با چه نقشه ای وارد این ماجرا می شود.

بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی

نقش اکبر مجلل در سریال را فرهاد اصلانی بازی کرده است. او که تا پیش از این تنها در چند سکانس حاضر بود، حالا به نظر می رسد که نقش پر رنگ تری در ادامه قصه بر عهده خواهد داشت.

او متولد 18 خرداد 1345 در شهر بیجار است و از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرد و در همان سال در دوره دو ساله کارگردانی و بازیگری در زمینه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران فارغ التحصیل شد.

فرهاد اصلانی در سال 1372 اولین بار در مجموعه تلویزیونی همسایه ها ایفای نقش کرد و سپس حضور در جلوی دوربین را در سال 1373 با فیلم روسری آبی کاری از رخشان بنی اعتماد تجربه کرد. نقش آفرینی او در سریال های مختارنامه و هیولا مورد تحسین قرار گرفته است.

فرهاد اصلانی سابقه بازی در آثاری همچون خط باریک قرمز، زندگی خصوصی، سیزده 59، ساخت ایران، مردی بدون سایه، دختر، خرس، جن زیبا، هیولا، متری شیش و نیم، ماه جبین و کلمبوس را در کارنامه هنری خود دارد.

منبع: فرادید

به "بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید