بعضی از تجهیزات بیمارستان زیرآب می بایست بروزرسانی گردد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، خبرگزاری خبرنگاران- سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، بعضی از تجهیزات این بیمارستان می بایست بروزرسانی شود، بخصوص اورژانس بیمارستان که در اسرع وقت یک دستگاه آمبولانس به این بیمارستان اضافه می شود.

بعضی از تجهیزات بیمارستان زیرآب می بایست بروزرسانی گردد

به گزارش خبرنگاروبلاگ پردازش هوشمنددفترمازندران درشهرستان ساری، سید محمود حسینی پور در حاشیه بازدید سرزده از بیمارستان شهدای زیرآب با اشاره به اینکه این بیمارستان که در یکی از شهرهای نسبتا محروم قرار گرفته است؛ علاوه بر مردم این شهر به مسافرین نیز ارائه خدمات می نماید و بعلاوه تنها بیمارستان محور مواصلاتی تهران به سوادکوه است، گفت: در این بازدید مسائل بیمارستان و مسائل ناشی از عدم وجود پزشکان متخصص را مورد آنالیز قرار دادیم و دستور بازنگری در این خصوص به رئیس دانشگاه علوم پزشکی صادر شد.

استاندار اضافه کرد: بعضی از تجهیزات این بیمارستان می بایست بروزرسانی شود، بخصوص اورژانس بیمارستان که در اسرع وقت یک دستگاه آمبولانس به این بیمارستان اضافه می شود.

نماینده عالی دولت در استان مازندران، اظهار کرد: یکسری از خدمات ویژه باید در این بیمارستان فراهم شود تا مردم این منطقه ناچار نباشند، جز موارد خاص به مراکز استان بروند که حق این مردم نجیب نیست و باید توجه ویژه شود.

وی گفت: از کادر پرستاری این بیمارستان و سایر مراکز استان قدردانی ویژه می کنم که شبانه روز کوشش می نمایند و زحمات زیادی را برای ارایه خدمات مضاعف متحمل می شوند.

حسینی پور در ادامه یادآور شد : در اولین جلسه کاری حوزه زیرساخت های راهی تکلیف پل بز رگ کابلی پل سفید را معین و پیگیری می کنیم و کوشش می کینم تا خاتمه سال جاری این پروژه نیمه تمام را به پایان برسانیم تا مردم بتوانند از این پل که بخشی از کارهای آن انجام شده است عبور نمایند و همه تمرکز مجموعه مدیریتی شهرستان می بایست اتمام هرچه زودتر این پل باشد و ما هم در استان یاری و حمایت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بعضی از تجهیزات بیمارستان زیرآب می بایست بروزرسانی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی از تجهیزات بیمارستان زیرآب می بایست بروزرسانی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید