بهترین رنکینگ های جهان در اختیار پاراتکواندوکاران ایران

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، جدیدترین رنکینگ پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شد و ورزشکاران کشورمان در جمع برترین های جهان قرار گرفتند.

بهترین رنکینگ های جهان در اختیار پاراتکواندوکاران ایران

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، جدیدترین رنکینگ پاراتکواندو در ماه آوریل از سوی فدراسیون دنیای تکواندو اعلام شد و پاراتکواندوکاران کشورمان در جمع برترین های دنیا نهاده شدند.

بر این اساس مهتاب نبوی با کسب 110 امتیاز همچنان در صدر رنکینگ وزن 58- کیلوگرم (K41) نهاده شده است.

در بخش مردان سعید صادقیان پور نماینده وزن 61- کیلوگرم (K42)با کسب 289 امتیاز همچنان در رده نخست نهاده شده است و سجاد جوانبخت در این وزن و در کلاس (K44) با 76.63 امتیاز در رده سیزدهم ایستاد.

محمدرضا شعبانی در وزن 75- کیلوگرم و در کلاس (K42)با 59.54 امتیاز رده ششم دنیا را به خود اختصاص داد و مهدی کردلو دیگر نماینده این وزن با 14.64 امتیاز و با 3 پله صعود در رده هفدهم نهاده شد.

احمد نریمانی هوگوپوش وزن مثبت 75 کیلوگرم در کلاس (K42) با کسب 252.60 امتیاز همچنان در رده نخست دنیا نهاده شده است. مهدی بهرامی آذر در همین وزن و در کلاس (K43) با کسب 110 امتیاز صندلی دومی خود را حفظ کرد.

مهدی پوررهنما نماینده وزن 75- کیلوگرم کشورمان در کلاس (K44)با 281.12 همچنان در صدر نخست رنکینگ دنیا نهاده شده است. محمود جعفرزاده دیگر پاراتکواندوکار ایران در همین وزن با 79.70 امتیاز با یک پله صعود در رده دهم نهاده شده است و علیرضا بخت در این وزن نیز با 9 پله صعود صندلی پنجاه و هشتم ایستاد.

اصغر عزیزی پاراتکواندوکار وزن 75+ کیلوگرم و در کلاس (K44) با 181.74 امتیاز در صندلی چهارم ایستاد و حامد حق شناس دیگر نماینده کشورمان در این وزن با 67.92 امتیازدر رده چهاردهم نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بهترین رنکینگ های جهان در اختیار پاراتکواندوکاران ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رنکینگ های جهان در اختیار پاراتکواندوکاران ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید