تاج الدین: باز شدن زاینده رود نشاط اجتماعی را در اصفهان افزایش داد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باز شدن زاینده رود نشاط اجتماعی در شهر اصفهان را افزایش داده است.

تاج الدین: باز شدن زاینده رود نشاط اجتماعی را در اصفهان افزایش داد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، ناهید تاج الدین صبح امروز (شنبه) در جلسه زنان محور مقاومت و توسعه اظهار کرد: شرایط خانم ها در 40 سال اخیر رو به جلو است و اتفاقات مبارکی در حوزه مربوط به بانوان رخ داده است، اما شرایط شرایط ایده عالی نیست.

وی اضافه کرد: نه تنها در ارتباط با خانم های اصفهانی و ایرانی بلکه ما جلساتی را که با بانوان دیگر کشورها داریم حتی در کشورهای اروپایی تنگ نظری هایی در حوزه مربوط به بانوان وجود دارد. با همه تنگ نظری هایی که وجود دارد وقتی در تهران برای مجلس شورای اسلامی دهم دم از سهمیه 30 درصد می زدند و به نتیجه هم رسیدند در اصفهان ما به نتیجه 40 درصد رسیدیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان فارغ التحصیل در مقاطع عالیه درصد چشمگیری را به خود اختصاص داده اند، 51 درصد فارغ التحصیلان خانم ها هستند و همچنین 522 درصد فارغ التحصیلان PHD را تشکیل می دهند. 40 درصد از شاغلان ما خانم ها هستند و متأسفانه پست های مدیریتی و تصمیم ساز خیلی مختص خانم ها نیست. همه باید بدانند که توسعه اجتماعی ایران طی نخواهد شد مگر با مشارکت اجتماعی بانوان.

تاج الدین اضافه کرد: باز شدن زاینده رود نشاط اجتماعی در شهر اصفهان را افزایش داده است. درصد افسردگی بعد از خشک شدن زاینده رود در اصفهان افزایش یافته و متأسفانه آمار افسردگی در بانوان بیشتر بوده است.

وی توضیح داد: امیدوارم بتوانیم اجرایی شدن مصوبات شورای عالی آب را داشته باشیم و بتوانیم قانون های خوبی را در زمینه زاینده رود و بحث مشکل آبی که کل کشور با آن رو به رو است با اجرایی شدن قوانین به نتیجه برسانیم. خشک شدن زاینده رود یعنی با مشکل رو به رو شدن فلات مرکزی که خشک شدن تالاب گاوخونی است 14 استان همجوار با مشکل رو به رو خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تاج الدین: باز شدن زاینده رود نشاط اجتماعی را در اصفهان افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج الدین: باز شدن زاینده رود نشاط اجتماعی را در اصفهان افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید