تاسیس 12 اقامتگاه بوم گردی در تیران و کرون

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: 12 اقامتگاه بوم گردی و تفریحی در این شهرستان تاسیس شده که مشکل زیرساخت های گردشگری منطقه را مرتفع کرده است.

تاسیس 12 اقامتگاه بوم گردی در تیران و کرون

به گزارش گروه استان های وبلاگ پردازش هوشمند از اصفهان، مجید حججی فرماندار شهرستان تیران و کرون در همایش تجلیل از برگزیدگان و منتخبان پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تیران در هتل سنتی عمارت حاج سلیمان این شهر، گفت: نبود محل اقامت بیش از یک روز در تیران از مهمترین چالش های حوزه گردشگری بود که تاسیس این تعداد اقامتگاه سنتی توانست این نیاز را رفع کند.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری تیران و کرون علاوه بر تقویت زیرساخت های این عرصه، به رشد اقتصادی و اشتغالزایی نیز منجر خواهد شد.

فرماندار تیران و کرون گفت: در دوران پسا کرونا شرایط متفاوتی را در جذب گردشگر و اشتغال در این عرصه خواهیم داشت بخصوص اینکه این صنعت برخلاف صنایع آلاینده هیچ خسارت زیست محیطی ندارد بلکه هویت محلی را نیز احیا می کند.

وی به ابتکارات و فعالیت نخبگان جوان و نوجوان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در عرصه های مختلف، استعداد و ظرفیت های فعال نهفته است که باید به رشد و پیشرفت آن کمک کرد.

حججی اشاره کرد: با تأسیس 12 اقامتگاه بوم گردی و تفریحی در شهرستان تیران و کرون قدم های مهمی در رونق گردشگری و حل مسائل زیرساخت های گردشگری منطقه برداشته شده است.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تاسیس 12 اقامتگاه بوم گردی در تیران و کرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیس 12 اقامتگاه بوم گردی در تیران و کرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید