تساوی استقلال و نساجی در نیمه اول

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، استقلال و نساجی در نیمه نخست و در حضور تماشاگران به تساوی بدون گل دست یافتند.

تساوی استقلال و نساجی در نیمه اول

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر، استقلال و نساجی از ساعت 18 در حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که این دیدار در نیمه نخست گلی در بر نداشت.

این نخستین باری است که تماشاگران بعد از گذشت حدود 22 ماه به ورزشگاه های فوتبال بازگشته اند و به نوعی می توان این اتفاق را، شروع عادی سازی ها با انجام واکسیناسیون عمومی و بازگشت به روال عادی قبل از شیوع این ویروس دانست.

علیرضا فغانی، داور بین المللی که در فوتبال باشگاهی استرالیا قضاوت می کند، در بازگشت به ایران، قضاوت این دیدار را برعهده دارد.

گزارش بازی

در دقیقه 9، شوت ایوب کلانتری از روی ضربه ایستگاهی به شکل خطرناکی به سمت دروازه استقلال رفت که رضایی در دو مرحله این توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه 13، استقلال صاحب موقعیت خطرناکی شد که رودی ژوستد و امیرحسین حسین زاده این موقعیت را از دست دادند. مجددا ژوستد در دقیقه 20 صاحب موقعیت شد که شوت او کم جان بود و حقیقی این توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه 27، شوت دیدنی رضاوند در دقیقه 27 به شکلی خطرناک از کنار دروازه تیم نساجی به اوت رفت.

در دقیقه 29، حقیقی ناجی دروازه تیمش شد و در دو مرحله شوت مردامند و ضربه سر ژوستد را دفع کرد و دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

در دقیقه 33، حسن نجفی با شوتی خطرناک دروازه استقلال را تهدید کرد و در دقیقه 35، محمد دانشگر با تکل به موقع خود، مانع از گلزنی مهاجم نساجی در موقعیت تک به تک شد و توپ به کرنر رفت.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد حسین مرادمند (کارت زرد)، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر (کارت زرد)، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیرحسین حسین زاده، امین قاسمی نژاد و رودی ژستد.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیر مهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی، اکبر صادقی.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تساوی استقلال و نساجی در نیمه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی استقلال و نساجی در نیمه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید