توضیحات نورشرق در خصوص وضعیت تیم های بدهکار در لیگ دسته اول

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، جمشید نورشرق، رئیس کمیته معین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم های بدهکار در لیگ دسته اول توضیحاتی را ارائه داد.

توضیحات نورشرق در خصوص وضعیت تیم های بدهکار در لیگ دسته اول

جمشید نورشرق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ پردازش هوشمند، درباره وضعیت تیم های بدهکار در لیگ دسته اول و اینکه اعلام شده بود به تیم های بدهکار اجازه شرکت در بازی ها داده نمی گردد، گفت: ما از قبل اعلام نموده بودیم که تیم ها برای پرداخت بدهی ها و دریافت گواهی تسویه حساب از کمیته معین وضعیت، اقدامات لازم را انجام دهند. اگر تیم های بدهکار فکر می نمایند که در روزها و ساعات آخر می توانند کمیته معین وضعیت را تحت فشار بگذارند تا مجوز بگیرند، این تفکر نادرستی است. برای ما محدودیت زمانی وجود ندارد و هر وقت تیم های بدهکار تسویه حساب کردند، اجازه ثبت قرارداد بازیکنان و کادرفنی جدید را صادر می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر تیمی پیروز به بستن پرونده های انضباطی و پرداخت بدهی ها نگردد، در آستانه آغاز مسابقات چه شرایطی پیدا خواهد نمود، مطرح نمود: چنین تیم هایی می توانند از بازیکنان قدیمی استفاده نمایند تا مسائل شان رفع شده و بتوانند قرارداد بازیکنان یا مربیان جدید را ثبت نمایند. قصد ما تعامل با باشگاه هاست و نمی خواهیم جلوی آنها بایستیم. هدف ما این است که تیم بدهکاری در لیگ برتر یا لیگ دسته اول نداشته باشیم و بدهی ها نیز از یک کوه تبدبل به یک سلسله جبال نگردد. از سال گذشته این کار را آغاز کردیم و سال جاری هم می خواهیم به نحو احسن کارها را جلو ببریم. ما و باشگاه ها در یک جبهه هستیم و امیدوارم که مسائل رفع گردد.

نورشرق در خصوص بدهی سنگین استقلال خوزستان و اینکه آیا آنها در لیگ دسته اول شرکت خواهند کرد، توضیح داد: انباشت بدهی این باشگاه به شکل قابل توجهی است، هر چند که باشگاه استقلال خوزستان تعدادی از پرونده ها را بسته است. آنها بعد از بستن تعدادی از پرونده ها، درخواستی از ما کردند و ما هم پیشنهادی دادیم که اگر قبول نمایند، می توانند مجوز بگیرند تا اجازه ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی جدید این تیم صادر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توضیحات نورشرق در خصوص وضعیت تیم های بدهکار در لیگ دسته اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات نورشرق در خصوص وضعیت تیم های بدهکار در لیگ دسته اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید