جوانمردی: هیچکس نمی تواند تا سال ها کار مرا تکرار کند

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند از اینچئون، جوانمردی بعد از طلایی شدن در تپانچه بادی اظهار کرد: می خواستم با مدال تپانچه بادی 10 متر پرونده کاری ام در سال 93 را تکمیل کنم اما در تپانچه خفیف 50 متر نیز صاحب مدال طلا شدم و به این ترتیب چهارمین مدال طلایم را در سال 93 به دست آوردم.

جوانمردی: هیچکس نمی تواند تا سال ها کار مرا تکرار کند

وی اضافه نمود: می دانستم مدال طلای این ماده را به دست می آورم چون P2 رشته خودم است و دوست داشتم علاوه بر اینکه روی سکوی اول می ایستم، رکورد خوبی را نیز به ثبت برسانم.

بانوی طلایی تیراندازی ایران درباره اینکه مربی وی به او لقب لیونل مسی تیراندازی را داده است، گفت: با حرف آقای امیری موافقم چون فکر می کنم غرور و خود برتر بینی نیست. من به این اعتقاد رسیده ام که کار ساره جوانمردی در سال 93 که در هفت سال عمر تیراندازی خود به نام تیراندازی ثبت کرده را شاید هیچکس نتواند تا سالها تکرار کند.

دومین دوره بازی های پاراآسیایی اینچئون از 18 تا 24 اکتبر (26 مهر تا دوم آبان ماه) در اینچئون کره جنوبی برگزار می شود. در این دوره از رقابتها شش هزار شرکت کننده شامل 4500 ورزشکار و 1500 مسئول از 41 کشور جهان حضور پیدا خواهند کرد. کاروان ورزشی ایران با 204 ورزشکار شامل 145 مرد و 56 زن در 16 رشته در این بازیها حضور پیدا کرده است. کاروان ورزش ایران در دوره گذشته این بازیها که به میزبانی گوانجو چین برگزار شد با کسب 23 مدال طلا، 17 مدال نقره و 20 مدال برنز به عنوان چهارمی دست پیدا کرده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جوانمردی: هیچکس نمی تواند تا سال ها کار مرا تکرار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانمردی: هیچکس نمی تواند تا سال ها کار مرا تکرار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید