سالار آقاپور برترین بازیکن رقابت ها شد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران برترین بازیکن تورنمنت شش جانبه بین قاره ای تایلند شد.

سالار آقاپور برترین بازیکن رقابت ها شد

تورنمنت فوتسال شش جانبه تایلند روز گذشته با قهرمانی مراکش و نایب قهرمانی ایران به سرانجام رسید.تیم ملی فوتسال کشورمان در بازی اول خود در این تورنمنت فنلاند را 2-1 شکست داد و سپس برابر ویتنام به پیروزی 3-1 رسید. ایران که با دو برد صدرنشین گروهش شد و در نیمه نهایی حریف تایلند میزبان شد و، اما این تیم قدرتنمد آسیایی هم حریف شاگردان شمسایی نشد و فوتسالیست های کشورمان با نتیجه 3-2 به فینال صعود کردند.

در یک سوی دیگر نیمه نهایی، مراکش توانست با غلبه بر فنلاند به فینال صعود کند و حریف ایران گردد. بازی فینال نفسگیر و هیجان انگیز بود. در نیمه اول مراکش با دو گل به فزونی رسید، اما در نیمه دوم ایران را ورق را برگرداند و بازی را به تساوی کشاند. بازی دو تیم به وقت های اضافه کشیده تا اینکه مراکشی ها 30 ثانیه مانده به سرانجام وقت های تلف شده به گل فزونی رسیدند و قهرمان این رقابت ها شدند.

سالار آقاپور اولین گل ایران در این رقابت ها مقابل فنلاند را به ثمر رسانده بود. او سپس در بازی با تایلند در نیمه نهایی خوش درخشید و در حالی که همه خودشان را برای وقت های اضافه بازی آماده می کردند، در فاصله 1 دقیقه مانده به سرانجام بازی، دروازه تایلندی ها را باز کرد تا شاگردان شمسایی به فینال برسند.

وبلاگ پردازش هوشمند ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سالار آقاپور برترین بازیکن رقابت ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالار آقاپور برترین بازیکن رقابت ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید