سرمربی مستعفی قشقایی: برای تأمین امکانات و تغذیه هم دچار مشکل هستیم

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، سرمربی مستعفی تیم فوتبال قشقایی شیراز از بی توجهی مسئولان استان فارس نسبت به این تیم، به شدت انتقاد کرد.

سرمربی مستعفی قشقایی: برای تأمین امکانات و تغذیه هم دچار مشکل هستیم

مهدی فروردین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ پردازش هوشمند، درباره استعفایش از هدایت تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: هیچ جای دنیا نمی بینید که یک تیم با این همه منابع، حتی کسی حالش را نمی پرسد. از ابتدای فصل با وجود اینکه در مسائل فنی کم نگذاشتیم، اما از لحاظ مالی حمایت نشدیم. مقابل تیم های ثروتمند که از لحاظ آماده سازی شرایط خیلی خوبی داشتند، تیم دست و پا بسته ای نبودیم.

وی با گلایه از بی توجهی های صورت گرفته علیه قشقایی گفت: شب عیدی باید مبلغی به بازیکنان پرداخت شود. بازیکنان قشقایی به این امید که پیگیر مسائل آنها هستیم، با تمام وجود تلاش می کنند، اما نتوانسته ایم پولی به آنها پرداخت کنیم. از نیم فصل دوم با اتوبوس به شهرهای مختلف سفر می کنیم و برای امکانات و تغذیه هم دچار مشکل هستیم.

سرمربی مستعفی قشقایی درباره قضاوت محمدرضا مهرگان، داور دیدار این تیم برابر آلومینیوم اراک مطرح نمود: وقتی داوران می بینند مسئولان استانی اینقدر به قشقایی بی توجهی می کنند، می گویند ما هم سرشان را ببریم. داور بازیکن آلومینیوم را اخراج کرد و حریف 10 نفره شد، اما 15 نفره از این تیم حمایت کردند و علیه تیم ما سوت زدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرمربی مستعفی قشقایی: برای تأمین امکانات و تغذیه هم دچار مشکل هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی مستعفی قشقایی: برای تأمین امکانات و تغذیه هم دچار مشکل هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید