سرپرست پایگاه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر معرفی گردید

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، در حکمی از سوی محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور، سیدرحیم موسوی به عنوان سرپرست پایگاه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر منصوب شد.

سرپرست پایگاه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر معرفی گردید

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، در متن حکم طالبیان خطاب به موسوی آمده است:

با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به عنوان سرپرست پایگاه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر منصوب می شوید.

با توجه به حساسیت این صندلی و ظرفیت های موجود ضروری است با برنامه ریزی منسجم، ضمن هماهنگی با دفتر امور پایگاه ها و تعامل با مدیریت استان و ستاد نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است در پرتو عنایات حق تعالی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) پیروز باشید.

در این مراسم معارفه، مدیر پایگاه جهانی باغهای ایرانی سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: باغ جهانی عباس آباد بیش از هرچیز نیازمند توجه و همیاری مدیران منطقه ای و استانی است.

پرویز سعادتی گفت: باغ جهانی عباس آباد بیش از هر چیز نیازمند همدلی و همیاری مدیران منطقه ای و استانی است تا در صندلی و شأن یک محوطه تاریخی میراث جهانی باشد.

وی اضافه کرد: با تهیه پلان مدیریت یکپارچه که به زودی تهیه خواهد شد و باهم افزایی دستگاه های ذی ربط و حمایت و کوشش مدیران منطقه به ویژه فرماندار بهشهر انشاالله شاهد اعتلای این مرکز بسیار مهم خواهیم بود.

سعادتی اظهار داشت که سازمان میراث فرهنگی و اداره کل میراث مازندران در این پروسه با تمام امکانات و ابزارهای ممکن حضور خواهند داشت.

مهدی ایزدی معاون میراث فرهنگی مازندران نیز گفت: پایگاه میراث جهانی عباس آباد یکی از محوطه هایی است که ظرفیت های فراوانی برای رشد و توسعه منطقه و مازندران دارد.

وی اضافه کرد: این باغ به عنوان یک نمونه عالی از باغ های ایرانی که از یادگاران دوره صفوی است می بایست با پشت سر گذاشتن مسائل و با همیاری همه مسولان و مردم به شاخص محوطه های تاریخی مازندران بدل گردد.

منبع: میراث آریا

به "سرپرست پایگاه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست پایگاه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید