ضرورت تقویت دبیرخانه محرومیت زدایی در شهرداری ها

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، رئیس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز بر ضرورت پرهیز از شعار در امر محرومیت زدایی تأکید کرد و خواهان تقویت دبیرخانه محرومیت زدایی شهرداری شد.

ضرورت تقویت دبیرخانه محرومیت زدایی در شهرداری ها

سیده مریم حسینی در معیت مدیران شهرداری و کارشناسان امر در بازدید از دبیرخانه محرومیت زدایی بر ضرورت پرهیز از شعار در امر محرومیت زدایی تاکید نمود و گفت: با حضور شهردار جوان و جهادی منطقه دو در کنار ناظر مجرب و متهد منطقه و سایر مدیران و ناظران منطقه ها، سال متفاوت و درخشانی در حوزه محرومیت زدایی در منطقه دو و سایر منطقه ها حاشیه ای خواهیم داشت.

او گفت: عزم نهاد ها و دستگاه های متولی محرومیت زدایی جزم شده است تا با تجمیع اهداف و برنامه ها و دوری از موازی کاری به تحقق برنامه های پیش بینی شده یاری کنیم.

حسینی دبیرخانه محرومیت زدایی شهرداری شیراز را کانون امیدواری برای افراد کم برخوردار دانست و بر ضرورت تقویت این دبیرخانه از سوی مسئولان امر تأکید کرد.

یادآور می گردد، دبیرخانه محرومیت زدایی شهرداری شیراز در محل خانه محله منطقه دو شیراز در محله کم برخوردار دهپیاله (ابوذر غفاری) مستقر شده است و پیگیری برنامه ها و اهداف کمیته محرومیت زدایی در منطقه ها کم برخوردار و حاشیه ای شیراز مثل منطقه ها 2، 3، 5، 7، 11، 9 و 10 خواهد پرداخت.

وبلاگ پردازش هوشمند فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ضرورت تقویت دبیرخانه محرومیت زدایی در شهرداری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تقویت دبیرخانه محرومیت زدایی در شهرداری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید