مسلمی: سال جاری یکی از بهترین سال های حسن یزدانی است، کسی که 100 را دارد، دنبال 50 می رود؟

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مربی سازنده حسن یزدانی گفت: کسی که 100 را دارد دنبال 50 می شود؟ قهرمانی آسیا کجا و قهرمانی دنیا و المپیک کجا؟ کامران قاسمپور کجا کشتی گرفت که حالا برای او و حسن یزدانی مسابقه انتخابی گذاشته اند؟

مسلمی: سال جاری یکی از بهترین سال های حسن یزدانی است، کسی که 100 را دارد، دنبال 50 می رود؟

همت مسلمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ پردازش هوشمند در خصوص مسابقه انتخابی وزن 86 کیلوگرم گفت: کسی که 100 را دارد دنبال 50 می گردد؟ قهرمانی آسیا کجا و قهرمانی دنیا و المپیک کجا؟ کامران قاسمپور کجا کشتی گرفت که حالا برای او و حسن یزدانی مسابقه انتخابی گذاشته اند؟ کادرفنی تیم ملی در 5 وزن مسابقه انتخابی گذاشتند و در 5 وزن نگذاشتند چون مسابقه آسیایی را ملاک قرار دادند. مگر گلیج قهرمانان جوانان دنیا نشده بود، اما در دنیای بزرگسالان حرفی برای گفتن داشت؟ کدام سرمربی حاضر است بدون حسن یزدانی به مسابقه دنیای برود؟

این مربی مازندرانی با تاکید بر اینکه خیالش بابت انتخابی روز 6 و 7 تیر راحت است، توضیح داد: من که خیالم راحت است حسن این کشتی را می برد. او در چند سالی که ملی پوش شده، انتخابی داده، ضمن اینکه اگر قرار است ببازد بهتر است در همین ایران ببازد.

مسلمی با اشاره به پیگیری تمرینات یزدانی در جویبار، گفت: حسن تا انتخابی در جویبار تمرین می نماید اما شنیده ام کامران قاسمپور در اردوی تیم ملی تمرین می نماید. ان شاءالله هر کشتی گیری که بهتر است به عضویت تیم ملی درآید. اگر حق حسن یزدانی است، او به دنیای برود و اگر هم حق کامران قاسمپور است که او ملی پوش گردد. حسن همین الان لیاقت ملی پوش شدن و مدال دریافت در سه وزن را دارد.

مربی سازنده قهرمان المپیک در سرانجام اعلام کرد: اگر بگویم 10 صبح تمرین است، حسن زودتر از همه در سالن حاضر می گردد و بعد هم باید به زور او را از سالن بیرون ببریم چون آخرین نفری است که تمرین را تمام می نماید آنقدر که مصمم و باانگیزه است. این یکی از بهترین سال های کشتی دریافت یزدانی است و از همین حالا یک طلا باید برای او در دنیای قزاقستان کنار گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مسلمی: سال جاری یکی از بهترین سال های حسن یزدانی است، کسی که 100 را دارد، دنبال 50 می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسلمی: سال جاری یکی از بهترین سال های حسن یزدانی است، کسی که 100 را دارد، دنبال 50 می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید