موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، علیرضا منصوریان شامگاه شنبه در نشست خبری بعد از بازی مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که حسب اعلام هیئت فوتبال مقرر شده بود بدون حضور خبرنگار در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی آبادان برگزار شود، اظهار کرد: امروز یکی از روزهای خوب دروازه بان تراکتورسازی بود و چندین موقعیت گلزنی تیم ما را دفع کرد و مانع شکست پر گل تیمش شد.

موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم

وی افزود: موقعیت های خوبی را برای زدن گل به دست آوردیم همچنین در نیمه دوم مالک میدان بودیم و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه از مسؤولان ورزشگاه تشکر ویژه دارم، مطرح نمود: زمین دارای کیفیت مناسبی است و حتی با بارش باران به مشکل برنخوردیم.

منصوریان با بیان اینکه طالب ریکانی با وجود مصدومیت اما وظیفه خود را به خوبی انجام داد، یادآور شد: جوانان تیم در غیاب بازیکنان اصلی عملکرد بسیار خوبی داشتند و آینده خود را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: این بُرد را تقدیم به هواداران می کنیم. تیم صنعت نفت برای حفظ جایگاه آبادان در لیگ برتر فوتبال می جنگد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: راستا طولانی پیش رو داریم و امیدواریم این راستا را به خوبی ادامه دهیم تا به جایگاه واقعی خود برسیم.

منصوریان گفت: این بازی برای ما تمام شد و فکر و تمرکز خود را برای بازی با فجر خواهیم گذاشت تا در آن بازی هم به فزونی برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید