نت فلیکس تا خاتمه سال بیش از 50 بازی به سرویس خود اضافه خواهد نمود

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، طبق چیزی که در اخبار اعلام شده شرکت نتفلیکس (Netflix) تا انتهای سال 2022 حدود 50 عنوان بازی موبایل را در دسترس مشترکین خود قرار خواهد داد. در اصل با اینکار این غول تفریح میخواهد وابستگی خود را به فیلم و سریال کمتر کند. مخصوصاً اینکه در زمینه فیلم و سریال رقابت به شدت سنگین شده است. برای اولین بار در 10 سال، نتفلیکس اعلام نمود که تعداد مشترکین آن کاهش داشته است.

نت فلیکس تا خاتمه سال بیش از 50 بازی به سرویس خود اضافه خواهد نمود

قسمت بازی های موبایل نتفلیکس برای مدت زیادی است که در حال ساخته شدن است. این بخش در اواسط مهرماه سال 1400 آغاز به کار کرد. همینطور اینکه برای پیشرفت این بخش نتفلیکس تعدادی استودیو مثل Night School و Next Games را خریداری کرد. با اینکار در کوشش است تا در زمینه عرضه بازی نیز عملکرد خوبی داشته باشد.

رید هستینگ (Reed Hasting) در خصوص بخش گیمینگ نتفلیکس در آخرین نشست سرمایه گذاران نتفلیکس گفت:

طبق چیزی که مدیر بخش اجرایی نتفلیکس گفته، این شرکت در کوشش است تا بخش بازی سازی خود را نیز توسعه دهد. به این معنا که در حال افزایش ظرفیت داخلی بوده و در حال استخدام و خریداری IPهای مختلف است. در اصل نتفلیکس میخواهد تا با خرید استودیوهای مختلف و استخدام نیروهای خبره عناوینی را بسازد که لیاقت حضور در این اشتراک را داشته باشند. همینطور اینکه ارزش افزایش قیمت در اشتراک را داشته باشد.

در حال حاضر برترین سیستم اشتراکی در بازی گیم پس (GamePass) مایکروسافت است. این سیستم بعضی از برترین عناوین را در خود داشته و به شدت ارزش خرید دارد. همینطور اینکه تعداد عناوین ایندی (Indie) نیز در آن بسیار زیاد است. جامعه مخاطب نتفلیکس به طور کلی با مایکروسافت تفاوت دارد. با اینحال این شرکت باید از مایکروسافت الگو گرفته و سعی کند مانند آن عمل کند. به علت اینکه اگر چنین سیستمی برای گوشی های موبایل و دستگاه های همراه وجود داشته باشد، قطعاً ارزش خرید دارد. همینطور اینکه این سیستم ها مخاطبان بسیار زیادی داشته و حتی برای خود نتفلیکس نیز بسیار سودده است.

با توجه به اینکه تعداد عناوین بازی برای موبایل بسیار زیاد است؛ هدف اصلی نتفلیکس نیز باید توسعه سیستمش باشد.

منبع: Wccftech.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "نت فلیکس تا خاتمه سال بیش از 50 بازی به سرویس خود اضافه خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نت فلیکس تا خاتمه سال بیش از 50 بازی به سرویس خود اضافه خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید