ورونا 0 - 2 میلان؛ به امید لغزش همشهری خبرنگاران

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، میلان پیروز شد در خانه ورونا با دو گل به برتری دست یابد.

ورونا 0 - 2 میلان؛ به امید لغزش همشهری خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پردازش هوشمند، میلان که در سال 2021 نتایج پرفراز و نشیبی گرفت و فاصله قابل توجهی با اینتر صدرنشین پیدا کرد، اما پیروز شد در خانه ورونا با دو گل به رجحان رسیده و شانس های خود برای فتح اسکودتو را همچنان حفظ کند.

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و روی ارسال داویده کالابریا و ضربه سر رافائل لئائو فرصت داشت به گل اول دست یابد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 27 میلان به گل اول این مسابقه دست یافت. روسونری در منطقه ای مناسب صاحب یک فرصت ایستگاهی شد و راده کونیچ با ضربه ای تماشایی دروازه ورونا را باز کرد تا میلان با یک گل از حریف پیش افتد.

در دقیقه 33 میلان فرصت داشت به گل دوم این مسابقه نیز دست یابد، اما این بار هم ضربه سر رافائل لئائو دقیق نبود و راهی به دروازه ورونا پبدا نکرد. در دقایق باقیمانده نیمه اول دو تیم قادر به خلق موقعیت های چندانی نبودند و در نهایت نیمه ای که فرصت های زیادی هم نداشت، با رجحان 0-1 میلان به اتمام رسید.

میلان نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 به گل دوم نیز دست یافت. پاس سائلسمیکرز به دیگو دالوت رسید و او با حرکت به داخل محوطه و ضربه ای دقیق پیروز شد رجحان تیمش را دو برابر کند.

در ادامه جریان بازی آرام دنبال شد و روسونری به اداره توپ و میدان می پرداخت. در دقیقه 76 ورونا صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول و کاهش اختلاف شد، اما ضربه سر چچیرنی با اختلاف کمی به بیرون رفت و راهی به دروازه میلان نیافت.

در دقیقه 88 و روی حرکت رافائل لئائو از سمت چپ باز هم این کرونیچ بود که صاحب موقعیت شد، اما این بار سیلوستری ضربه او را مهار کرد تا در نهایت میلان با همان دو گل ورونا را مغلوب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ورونا 0 - 2 میلان؛ به امید لغزش همشهری خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورونا 0 - 2 میلان؛ به امید لغزش همشهری خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید