پس از دریافت ویزای اقامت دائم، تازه واردان مجاز به مهاجرت به کانادا خواهند بود

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مهاجرت به هر کشوری، با سختی های خاص خود همراه است. بسیاری از تازه واردان در سرزمین تازه خود احساس بیگانگی می نمایند، که عموما به علت عدم آشنایی کامل با زبان، فرهنگ، و سبک زندگی آن کشور است. با این همه، اداره مهاجرت کانادا خدمات رایگانی را برای مهاجران تازه در نظر گرفته که اسکان و استقرار آنها را تا حد قابل توجهی تسهیل خواهد نمود.

پس از دریافت ویزای اقامت دائم، تازه واردان مجاز به مهاجرت به کانادا خواهند بود

پس از دریافت تأییدیه اقامت دائم که به COPR موسوم است، تازه واردان مجاز به مهاجرت به کانادا خواهند بود. اولین مرحله برای تازه واردان، آشنایی با محل زندگی، اطلاع از فرصت های شغلی موجود، بهبود سطح زبان، ایجاد حساب بانکی، و دریافت بیمه اجتماعی است. این اقدامات که ممکن است چندین هفته به طول انجامد، به مهاجران تازه یاری خواهد نمود تا در منطقه موردنظر مستقر شده، و به کار مشغول شوند. اداره مهاجرت کانادا بیش از هزار مرکز خدمات تازه واردان را در وبسایت خود معرفی نموده است. مقیمان دائم تازه قادرند از این طریق، به مراکز موجود در استان یا قلمرو خود دسترسی داشته باشند.

از آنجا که بیشتر تازه واردان آمادگی و سرمایه لازم برای خرید خانه در بدو ورود به کانادا را ندارند، بسیار معمول است که در ابتدا، در خانه های اجاره ای، خانه دوستان و اقوام، و یا پانسیون های تک نفره و چند نفره مستقر شوند. با دریافت شماره بیمه اجتماعی (SIN)، تازه واردان مشغول به کار شده، و شرایط موردنیاز برای اجاره خانه ای بهتر یا خرید خانه را پیدا خواهند کرد. بدیهی است که برای اطلاع از قیمت خانه موردنظر، مقیمان دائم باید منطقه ای که در آن زندگی می نمایند و تعداد اعضای خانواده خود را در نظر داشته باشند. سایت های استانی برای دریافت اطلاعات لازم در دسترس هستند.

منبع: خبرکانادا

به "پس از دریافت ویزای اقامت دائم، تازه واردان مجاز به مهاجرت به کانادا خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از دریافت ویزای اقامت دائم، تازه واردان مجاز به مهاجرت به کانادا خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید