پوچتینو: واکنش خوبی به شکست مقابل لوریان نشان دادیم، لوکلاسیک قابل پیش بینی نیست

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از عملکرد شاگردانش مقابل تیم نیم ابراز رضایت کرد.

پوچتینو: واکنش خوبی به شکست مقابل لوریان نشان دادیم، لوکلاسیک قابل پیش بینی نیست

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش پس از قبول شکست 3-2 مقابل لوریان، شب گذشته (چهارشنبه) در هفته بیست وسوم لوشامپیونه فرانسه پیروز شدند میهمان خود یعنی نیم را با نتیجه 3 بر صفر از پیش رو بردارند، پس از این بازی گفت: ما بابت شکست مقابل لوریان ناامید شده بودیم اما در این بازی واکنش خوبی از خود نشان دادیم. در نیمه اول خوب کار کردیم و در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و بازی را تحت کنترل داشتیم.

وی اضافه نمود: ما در جریان این بازی بهتر و بهتر شدیم. هنوز احتیاج به پیشرفت در جابجایی در زمین داریم و به دنبال تعادل تیمی بهتری در زمین هستیم. از عملکرد دی ماریا هم راضی هستم. او بازیکن مهمی برای ما به شمار می رود. حالا می توانیم به بازی بعدی مان فکر کنیم.

سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن که شاگردانش یکشنبه هفته آینده باید در خانه المپیک مارسی به میدان بروند، با اشاره به اخراج آندره ویلاش بواش از سمت سرمربیگری این تیم گفت: چنین بازی هایی همواره متفاوت هستند که برای بازیکنان و طرفداران مان معنا و مفهموم خاصی دارند. بابت اتفاقاتی که در تیم مارسی افتاده، ناراحت شدم. من به خوبی ویلاش بواش را می شناسم و در زمان حضورم در تاتنهام با او ملاقاتی داشتم. در بازی لوکلاسیک اما نمی گردد پیش بینی کرد که چه اتفاقی خواهد افتاد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ پردازش هوشمند بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پوچتینو: واکنش خوبی به شکست مقابل لوریان نشان دادیم، لوکلاسیک قابل پیش بینی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: واکنش خوبی به شکست مقابل لوریان نشان دادیم، لوکلاسیک قابل پیش بینی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید