پیش بینی 12 هزار و 800 میلیون تومان سرمایه گذاری در کریدور گردشگری کرمانشاه

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تصویب فاز نخست کریدور گردشگری بیستون - طاق بستان در کارگروه گردشگری این استان خبر داد.

پیش بینی 12 هزار و 800 میلیون تومان سرمایه گذاری در کریدور گردشگری کرمانشاه

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، امید قادری مدیر کل میراث فرهنگی این ساتان، امروز پنجشنبه29 فروردین98 در نشست کارگروه گردشگری استان کرمانشاه که در سرسرای تدبیر استانداری برگزار گشت، گفت: محور بیستون - تاق بستان با طول 30 کیلومتر دارای ظرفیت های خوب گردشری و مستعد توسعه و ایجاد زیرساخت های توریستی و تفریحی است.

وی ادامه داد: امروز در کارگروه گردشگری استان فاز نخست کریدور که مطالعات و پیشنهادهات مختلف بود مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد اراضی مورد نظر به گردشگری تغییر کاربری پیدا کنند.

وی با اشاره به انتفاع مردم و ساکنین این منطقه در جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، گفت: میراث فرهنگی با صدور مجوز های بوم گردی و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت حامی مردم منطقه و ایجاد اشتغالزایی خواهد بود.

وی همچنین از تهیه بسته های سرمایه گذاری ارزان قیمت برای سرمایه گذاران خبر داد و افزود: سرمایه گذارانی که علاقمند سرمایه گذاری در این بخش هستند می توانند به مراجعه به معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان، بسته های پیشنهادی را مطلعه کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان از پیش بینی 12 هزار و 800 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این کریدور گردشگری خبر داد و خاطرنشان ساخت: این نوع سرمایه گذاری در استان کم نظیر خواهد بود و امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در آینده برای استان باشیم.

قادری در ادامه گفت: در فاز دوم طرح، به دنبال ایجاد یک سازمان عمران جدید برای پیگیری مسائل این طرح هستیم که مسائل زیرساختی اولیه برطرف شود.

منبع: میراث آریا

به "پیش بینی 12 هزار و 800 میلیون تومان سرمایه گذاری در کریدور گردشگری کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی 12 هزار و 800 میلیون تومان سرمایه گذاری در کریدور گردشگری کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید