کاربران فضای مجازی نوشتند: این جمعه هم گذشت اما تو نیامدی

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، کاربران فضای مجازی هر جمعه به رسم دلتنگی با هشتگ #اللهم_عجل_لولیک_الفرج از بی قراری و دلتنگیشان برای امام عصر (عج) می گویند و برای ظهور دعا می نمایند.

کاربران فضای مجازی نوشتند: این جمعه هم گذشت اما تو نیامدی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی وبلاگ پردازش هوشمند؛ باز هم با فرا رسیدن جمعه ای دیگر خیل منتظران حضرت مهدی (عج) چشم به راه سپیده دم ظهور ماندند. سال های سال است که دل بیقراران و مشتاقان یوسف فاطمه (س) در تب و تاب حضور حضرتش می تپد و شب ها و روزها را به انتظار دیدار آخرین منجی بشیریت سپری می نمایند.

بر اساس برخی از روایات روز جمعه مصادف با ظهور آن حضرت خواهد بود از این رو در برخی ادعیه آمده که روز جمعه روزی است که امید می رود ظهور در آن روز باشد. روز جمعه متعلق به حضرت مهدی (ع) است و به نام ایشان نامگذاری شده است. همانگونه که در ادعیه می خوانیم ظهور برای مؤمنین امری قریب و نزدیک است و هیچ زمانی نباید از ظهور ناامید بود و منتظر واقعی هر روز و هر دقیقه منتظر شنیدن بانگ انا بقیه اللّه است.

بنده واقعی طاقت و تحمل زندگی بدون امام زمانش را ندارد و می کوشد تا با خودسازی و تبلیغ برای اسلام ناب محمدی (ص) در کل دنیا، جامعه بشری را برای ظهور آخرین منجی بشیریت آماده کند.

کاربران فضای مجازی هر جمعه با یاد امام عصر (عج)، در فضای مجازی هشتگ #اللهم_عجل_لولیک_الفرج را به هشتگ های داغ توییتر تبدیل می نمایند و از بی قراری ها و دلتنگی هایشان در نبود یوسف فاطمه (س) می گویند و برای ظهور آخرین منجی بشریت دعا می نمایند.

در ادامه تعدادی از این پست ها مشاهده می کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کاربران فضای مجازی نوشتند: این جمعه هم گذشت اما تو نیامدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران فضای مجازی نوشتند: این جمعه هم گذشت اما تو نیامدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید