6 تعاونی برتر در شهرستان صومعه سرا تجلیل شد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، ظهر شنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی شش تعاونی برتر به مناسبت روز تعاون در سالن مجتمع فرهنگی و هنری فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا تجلیل شدند.

6 تعاونی برتر در شهرستان صومعه سرا تجلیل شد

فرماندار صومعه سرا در این مراسم با بیان اینکه وجود برنامه ریزی درست و دقیق برای رسیدن به هدف لازم و لازم است، اظهار کرد: باید بسترها و زیرساخت های لازم در این مسیر برای رسیدن به هدف فراهم گردد.

علی فتح اللهی با اشاره به تعامل و همکاری با دیگران برای رسیدن به هدف بزرگ، اضافه کرد: درک درست از شرایط و توان یکدیگر در این زمینه بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه گسترش روحیه همکاری و تعاون در جامعه، گفت: باید فرهنگ نقدپذیری و قبول افکار، ایده ها و نظریات دیگران را در جامعه ایجاد نموده و بسترهای لازم برای رسیدن به اندیشه مشترک را فراهم کنیم.

فرماندار صومعه سرا در ادامه با بیان اینکه اعتماد مهم ترین عامل نزدیکی عناصر مختلف در جامعه است، اعلام کرد: نبود روحیه تعاون و نقدپذیری در جامعه سبب می گردد آن جامعه با مسائل و چالش های فراوانی روبه رو گردد.

وی تأکید کرد: عدم آسیب شناسی درست از وضعیت جامعه و شناسایی مسائل و موانع سبب می گردد نتوانیم آنگونه که باید در بخش های مختلف شاهد رشد و توسعه باشیم.

فتح اللهی بر لزوم تقویت نقاط قوت در حوزه تعاون نیز تأکید و توضیح داد: تعاون به معنای خرد، اندیشه و حرکت جمعی است که بدون تجمیع اندیشه ها معنایی ندارد.

وی در ادامه از تاثیرگذاری تعاون در اشتغال، ازدواج و اقتصاد و پیشگیری از بروز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی در جامعه اشاره نمود و اضافه کرد: تعاون به معنای جلب مشارکت های مردمی و حضور مردم در امور جاری جامعه است که در حل مسائل نقشی مشخص کننده دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "6 تعاونی برتر در شهرستان صومعه سرا تجلیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 تعاونی برتر در شهرستان صومعه سرا تجلیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید