افتتاح پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز به مساحت 2هزار متر، به زودی

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مرتضی رحمان زاده، شهردارمنطقه 13 گفت: این پایانه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و دارای سرپناه یکپارچه با سقف سازه فضاکار و دارای 4 خط تاکسی در کنار مترو شهید کلاهدوز است.

افتتاح پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز به مساحت 2هزار متر، به زودی

شهردار منطقه 13 تامین دسترسی به سرویس های بهداشتی پاکیزه، کارآمد و مجهز در سطح شهر و فضاهای عمومی انتظار به جای شهروندان از مدیریت شهری عنوان نمود و اضافه نمود: بنابراین طراحی، ساخت و تجهیز پایانه شهید کلاهدوز به این امکانات، کیفیت بهداشت و زندگی شهری را بهبود می بخشد.

وی همچنین با اشاره به تجهیز این پایانه به سرویس بهداشتی اضافه نمود: سرویس بهداشتی عمومی به مساحت 100 متر مربع به تعداد12 چشمه حسب مصوبه اداره زیباسازی شهرداری مرکز در اتوبان شهید دوران داخل پایانه شهید کلاهدوز احداث شد.

رحمان زاده در پایان گفت: شهرداری در سه سطح با مردم در ارتباط است؛ سطح اول خدمات به مردم، سطح دوم حفظ و توسعه فضای سبز و سطح سوم در سطح فرهنگ. امروزه یکی از کارآمدترین ساز و کارهای مدیریت شهری برای رسیدن به مناسبات اجتماعی مطلوب و کاهش هزینه های وارده بر شهر، توجه و برنامه ریزی برای ارتقای فرهنگ شهرنشینی در بین شهروندان است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افتتاح پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز به مساحت 2هزار متر، به زودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز به مساحت 2هزار متر، به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید