تکواندو در تدارک جشن باشکوه 25 سال حضور مستمر در المپیک

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو روز چهارشنبه در فاصله یک روز به شروع مرحله نهایی رقابتهای نهایی گرندپری در نوتل شهر فجیره برگزار گردید. در این نشست که با یک دقیقه سکوت به احترام ایندراپانا عضو هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک شروع شد و طی آن رئیس فدراسیون جهانی ضمن تشریح برنامه های آتی WT عنوان نمود.

تکواندو در تدارک جشن باشکوه 25 سال حضور مستمر در المپیک

دکتر چو همچنین از ادغام و یکپارچگی فدراسیون های دنیای و بین المللی تکواندو اطلاع داد و بیان کرد: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد تاسیس این نهاد بین المللی تیم نمایش در مرکز کره شمالی اجرای برنامه خواهد داشت. ضمن اینکه 25 سال قبل تکواندو به عنوان یک رشته رسمی وارد المپیک شد و قصد داریم 25 سال حضور مستمر و مفید را با برگزاری مراسمی باشکوه در اروپا جشن بگیریم.

بزرگترین دستاورد این جلسه انتخاب میزبان دور آینده رقابتهای قهرمانیدنیا بود. بر همین اساس چین در شهر ووشی میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی دنیا و رقابت های پاراتکواندو دنیای انتخاب گشت.

در جریان این نششت دی کلا رییس کمیته پایداری فدراسیون درباره چگونگی انطباق فدراسیون دنیای با اهداف کمیته بین المللی المپیک، نادینه داوانی رییس کمیته ورزشکاران فدراسیون دنیای در خصوص چگونگی دسترسی و استفاده از مزایای کمیته بین المللی المپیک و گسترش تکواندو به وسیله بازیهای رایانه ای مطالبی بیان شد.

منچستر در ماه می 2019 میزبان دور آینده جلسه شورای اجرایی فدراسیون دنیای خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تکواندو در تدارک جشن باشکوه 25 سال حضور مستمر در المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندو در تدارک جشن باشکوه 25 سال حضور مستمر در المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید