خلعتبری: بهترین سال های فوتبالم در ذوب آهن بود، می توانیم مدعی قهرمانی باشیم

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان تأکید کرد که آنها می توانند در فصل جاری مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر باشند.

خلعتبری: بهترین سال های فوتبالم در ذوب آهن بود، می توانیم مدعی قهرمانی باشیم

محمدرضا خلعتبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ پردازش هوشمند، در مورد اینکه آنها تصور می کردند بعد از گذشت پنج هفته صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر شوند، گفت: فوتبال همین است و هر تیمی که کوشش کند مزد زحماتش را می گیرد. ما سال جاری لیگ سختی داریم و 90 درصد تیم ها خوب بسته گردیده اند. خوشحالم که لیگ را خوب آغاز کردیم و مزد زحمات مان را گرفتیم. سال جاری اکثر بازیکنان مان حفظ شدند و چند بازیکن جدید گرفتیم. البته حضور گل محمدی هم نقش مهمی در این نتایج داشت، ولی مهم این است که این روند را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پدیده به قهرمانی در لیگ برتر فکر می نماید؟، گفت: ما بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم و مسئولان باشگاه هم کوشش می نمایند تا مشکلات مالی را رفع نمایند که باید از آنها هم تشکر کنم. آنها بعد از بازی با پدیده قول دادند که حق و حقوق بازیکنان را پرداخت نمایند. مدیرعامل باشگاه، مجتبی سرآسیایی و دیگر مسئولان واقعاً کوشش می نمایند تا مشکلات حل گردد و اتفاقاً بازیکنان قدیمی هم درصد زیادی از طلب های گذشته شان را دریافت نموده اند. ما اگر مشکل خاصی نداشته باشیم قطعاً می توانیم مدعی قهرمانی در لیگ سال جاری باشیم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان با اشاره به بازی این هفته تیمش برابر ذوب آهن توضیح داد: من بهترین سال های فوتبالم را در این تیم سپری کردم و خاطرات خوبی از بازی در ذوب آهن و زندگی در اصفهان دارم. ذوب آهن تیمی است که بازیکنانی باکیفیت و یک مربی توانا دارد و سعید آذری هم مدیری است که سعی می نماید بهترین امکانات را در اختیار بازیکنان و کادر فنی قرار دهد. بازی سختی در پیش داریم، ولی کوشش می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خلعتبری: بهترین سال های فوتبالم در ذوب آهن بود، می توانیم مدعی قهرمانی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلعتبری: بهترین سال های فوتبالم در ذوب آهن بود، می توانیم مدعی قهرمانی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید