خودم را مقصر باخت ذوب آهن می دانم

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، امید نمازی شامگاه پنجشنبه پس از شکست تیمش مقابل تیم فوتبال پدیده در جمع خبرنگاران گفت: متاسفم که باز هم در دقایق آخر نتیجه بازی را واگذار کردیم؛ من خودم را به خاطر تصمیم گیری در مورد بازیکنانم و اینکه به چه کسی بازی بدهم، مقصر این شکست می دانم.

خودم را مقصر باخت ذوب آهن می دانم

وی ادامه داد: وقتی بازیکن می داند در ضد حمله دقایق پایانی حریف نباید شیرجه بزند و خود را از بازی خارج کند شاید نباید به چنین بازیکنی بازی داد. در هر صورت برای این باخت متأسفم و کوشش می کنیم که بازیکنانمان را هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم و با قدرت بیشتری بازی های لیگ برتر را ادامه دهیم.

سرمربی ذوب آهن پیرامون وضعیت ذوب آهن توضیح داد: متاسفانه اعتماد به نفس بازیکنان کم گردیده و حتی پاس های ساده آنها لو میرفت، این مسئله باعث شد تا تیم عقب بکشد و میدان را به حریف بسپارد. در نیمه دوم هم به خاطر اینکه یک گل روی ضد حمله حریف که قبلا درباره آن به بازیکنان تذکر داده بودم دریافت کردیم تمرکز تیم از دست رفت و باعث شد تیم خسته به نظر برسد و پدیده نیز موفق شد تا با استفاده از یکی دو بازیکن با تجربه خود بازی را تا دقایق آخر در کنترل خود نگه دارد و در دقایق پایانی ضربه آخر را بزند.

وی با اعتراض به داوری اضافه کرد: من تا به حال پس از هیچ بازی درباره داوری صحبت نکردم اما متاسفانه مجدداً در بازی امروز و تا زمانی که به گل رسیدیم یکی دو پنالتی به سود تیم ما اعلام نشد. اگر این پنالتی ها اعلام می شد مسابقه طور دیگری جریان پیدا می کرد.

نمازی با بیان اینکه ما به دنبال برد بودیم، گفت: ما حتی در دقایق پایانی نیز به دنبال برد بودیم و سعی داشتیم با اضافه کردن بازیکنانی مثل مسلمان، حسینی و عباسی خط حمله تیم را تقویت کنیم و گل پیروزی را بزنیم ولی متاسفانه روی یک بی تجربگی و اشتباه انفرادی گل خیلی بدی را در دقیقه بدی دریافت کردیم و نتیجه طور دیگری رقم خورد.

وی شارژ روحی را احتیاج بازیکنان ذوب آهن عنون کرد و ادامه داد: ما باید برگردیم به جایی که کار را آغاز کردیم و من فکر می کنم بازیکنان باید تمرکز خود را روی روشی که ما از ابتدا در پیش گرفته بودیم منعطف نمایند. از سوی دیگر در تیم ما کمبود فوروارد نیز احساس می گردد اینجاست که ابوذر صفرزاده برای ما گل زنی می نماید در حالیکه ما از ادی هرناندز انتظار گل زنی داشتیم. بازیکنان ما باید شارژ روحی بشوند و باشگاه هم حمایت کند. ما زمانی که می توانستیم از فرصت نقل و انتقالات استفاده کنیم را از دست دادیم و این دست تیم ما را خالی گذاشت. تیم ما در خط حمله بازیکن ندارد و در خلق موقعیت ضعیف عمل می نماید.

سرمربی ذوب آهن از احتمال تغییر شیوه بازی ذوب آهن گفت و اضافه کرد: ما تمرکز خود را بر روی مالکیت توپ قرار دادیم اما این مالکیت تنها در نیمه خودمان انجام میگیرد و در نیمه حریف مالکیت توپ ما کمتر است شاید ضروری است در شیوه بازی تیم تجدید نظر کنیم. ما کوشش می کنیم برگردیم و با قدرت بیشتری بازی های لیگ برتر را ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خودم را مقصر باخت ذوب آهن می دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودم را مقصر باخت ذوب آهن می دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید