سکوهای ملتهب آزادی ، از پرچم ژاپن تا فحاشی دوطرفه

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، طرفداران تراکتورسازی که در زمان ورود به استادیوم آزادی کاشیما را تشویق می کردند بارها پرچم کشور ژاپن روی سکوهای خود باز کردند که این موضوع با واکنش تند طرفداران پرسپولیس روبرو شد.

سکوهای ملتهب آزادی ، از پرچم ژاپن تا فحاشی دوطرفه

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند ،از ابتدا هم تعیین بود طرفداران تراکتورسازی بیش از ده درصد استادیوم آزادی را به خود اختصاص خواهند داد.این اتفاق از سایت بلیت فروشی و مکان هایی که برای طرفداران تیم میهمان در نظر گرفته شده بود واضح به نظر می رسید هر چند بارش باران شدید در تهران که از صبح امروز آغاز شده بود باعث شد نیمی از استادیوم آزادی خالی بماند و آنچنان دعوایی بر سر صندلی ها پیش نیاید.

با این حساب حدود 8 هزار طرفدار تراکتورسازی در استادیوم حضور پیدا کردند که همین مساله باعث اعتراض طرفداران پرسپولیس شد.طرفداران پرسپولیس با دیدن مدیرعامل این باشگاه اعتراض خود را به حضور طرفداران تراکتورسازی بیشتر از ظرفیت اعلام شده عنوان کردند اما مسوولان برگزار نماینده بازی می گفتند تنها 10 درصد از ظرفیت استادیوم آزادی به آنها داده شده است.

قبل از آغاز بازی جو آرام به نظر می رسید.با وجود کری های اخیر بیرانوند همراه با محسن فروزان دروازه بان تراکتورسازی به سمت طرفداران این تیم رفت و سپس فروزان را به سمت طرفداران پرسپولیس آورد تا باعث گردد گلر استقلالی تراکتور با حاشیه های همیشگی از سوی سکوهای سرخ روبرو نگردد.

قبل از آغاز بازی هم مسعود شجاعی که در تیم ملی با برانکو کار نموده با برانکو،باقری و قنبرپور دیدار و گفت وگو کرد.از پرسپولیس هم شجاع و علیپور دو بازیکنی بودند که به سمت نیمکت حریف رفتند.

طرفداران تراکتورسازی که در زمان ورود به استادیوم آزادی کاشیما را تشویق می کردند بارها پرچم کشور ژاپن روی سکوهای خود باز کردند که این موضوع با واکنش تند طرفداران پرسپولیس روبرو شد.این اتفاق در 20-15 دقیقه ابتدایی مسابقه بارها رخ داد که بعد از این اتفاق سکوها ملتهب شده و طرفداران دو تیم برای دقایقی علیه یکدیگر شعار دادند و فحاشی کردند.

جالب اینکه با وجود اخطار کاپیتان های دو تیم قبل از بازی شعارهای تندی در استادیوم داده شد و هیچ کس بازی را قطع نکرد.

همچنین یکی از طرفداران تراکتورسازی پرچم کشور آذربایجان را با خود به استادیوم آورده بود که پس از باز شدن آن خیلی زود این پرچم را جمع کردند.بعد از التهاب جو سوها پایان پرچم ژاپن هم ازسکوهای طرفداران تیم میهمان جمع شد تا اوضاع کمی آرام گردد.

در میانه نیمه دوم هم جو استادیوم بشدت بد شد.درست بعد از آفساید اعلام شدن گل میهمان،طرفداران تراکتورسازی وقتی اعتراض بازیکنان و نیمکت نشینان تیم شان به یاری داور را دیدند تحریک شده و شعارهای تندی سردادند.بیرانوند سعی داشت در این صحنه جو را آرام کند که تندترین شعارها از سوی طرفداران تراکتورسازی علیه او سر داده شد.در نقطه مقابل فروزان هم شعارهای زیادی از سوی هوادران تراکتورسازی شنید تا همه اتفاقات ابتدای بازی را فراموش نمایند.

بعد از بازی محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی که معتقد بود بازی یکطرفه به سود تیمش بوده و البته گل این تیم به اشتباه آفساید اعلام شده درباره برافراشته شدن پرچم ژاپن از سوی طرفداران تراکتورسازی گفت:این پرچم به خاطر بازیکن ژاپنی تیم ما بود و ربطی به مسائل دیگر نداشت.آنها به خاطر بازیکن مان این پرچم را به همراه داشتند.

زنوزی درباره جو استادیوم و فحاشی که صورت گرفت،هم گفت:اول طرفداران پرسپولیس آغاز کردند و تراکتوری ها جواب آنها را می دادند.برای کانون طرفداران پرسپولیس متاسفم.

علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی هم که می گفت گل تیمش صددرصد درست بوده درباره فحاشی ها گفت:از هر دو طرف این اتفاقات قابل قبول نبود.

اسدی درباره پرچم ژاپن در استادیوم، گفت:من ندیدم. شما هم باید حواس تان داخل زمین باشد!

در نقطه مقابل حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از نتیجه به دست آمده راضی نبود در پاسخ به این سوال که آیا پرچم ژاپن در استادیوم را دیده یا نه، گفت:بله متاسفانه خیلی هم بزرگ دیدیم.

گرشاسبی درباره صحبت های زنوزی که مقصر اصلی حواشی به وجود آمده بین تماشاگران را کانون طرفداران پرسپولیس عنوان نموده بود گفت:قضاوت را به مردم می سپارم و نیازی نیست من پاسخی بدهم. کاری به شبکه های مجازی نداریم و عملکرد سایت باشگاه تعیین است که تمام طرفداران را به آرامش دعوت کردیم.دنبال تنش نیستیم چون از نظر فنی تیم ما مسئله ای ندارد و با وجود محرومیت ها و تنگناها قدرتمند هستیم و نیازی نداریم به وسیله حواشی تیم حریف را تضعیف کنیم.در مرام و مسلک ما هم چنین موضوعی نیست.همه دیدند که با وجود اینکه ما میزبان بودیم چه اتفاقاتی رخ داد.

3-670

منبع: ایران ورزشی

به "سکوهای ملتهب آزادی ، از پرچم ژاپن تا فحاشی دوطرفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوهای ملتهب آزادی ، از پرچم ژاپن تا فحاشی دوطرفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید