شاهین طبع: نه در شوت خوب بودیم، نه در ریباند

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مهران شاهین طبع و محمد جمشیدی پس از خاتمه دیدار ایران و استرالیا در کنفرانس خبری حاضر شدند.

شاهین طبع: نه در شوت خوب بودیم، نه در ریباند

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند ، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است استرالیا در این بازی برابر ایران کاملا بهتر از ما عمل کرد و برنده شد.

مهران شاهین طبع در نشست خبری بعد از بازی ایران و استرالیا گفت: استرالیا تیم بسیار قدرتمندی است و ما احترام زیادی برایش قائل هستیم. در این مسابقه بهتر از ما بودند. ما شوت سه امتیازی زیادی از دست دادیم و در ریباند خوب نبودیم. در طرف مقابل استرالیا بهتر عمل کرد و با استفاده از شرایط میزبانی برنده شد. استرالیا کاملا بهتر از ما بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد:سفر از غرب به شرق روی کار ما تاثیر گذاشت اما استرالیا واقعا بهتر بود. بازیکنان بسیار خوبی دارد و عملکرد خوبی داشت.

او در پاسخ به سوال خبرنگار استرالیایی که درباره نبودن حامد حدادی در ترکیب نیز گفت: ما چند بازیکن را تغییر دادیم. حدادی به دلایل شخصی با ما نبود. ما تیم جوانی داریم و بازی به بازی بهتر می شویم. با همین تیم کارمان را ادامه می دهیم و قطعا این بازیکنان در بازی بعد با فیلیپین بهتر از امروز خواهند بود.

شاهین طبع در پاسخ به خبرنگاری که درباره عدم حضور زنان در استادیوم های ایران پرسید شرح داد:من مربی ام نه یک سیاست مدار. همه ما به تصمیم های دولتی احترام می گذاریم. به هر حال فرهنگ ها متفاوت است و باید به آن احترام گذاشت اما در ایران نیز بانوان زیادی وارد استادیوم می شوند. بانوان می توانند بازی های بسکتبال را تماشا نمایند. با این حال ورزش یک چیز است و سیاست چیز دیگر.

  • محمد جمشیدی: در مانیل شانس زیادی برای پیروزی داریم

    ملی پوش بسکتبال ایران می گوید می توانیم در مانیل فیلیپین را شکست بدهیم و سهمیه جام جهانی بگیریم.

    محمد جمشیدی در نشست خبری بعد از بازی با استرالیا گفت: حریف ما تیم بسیار قدرتمند و سرسختی بود. واقعا عالی بودند. ما در ریباند خوب کار نکردیم و خیلی از فرصت ها را از دست دادیم. با این حال بازی تمام شده و به مسابقه بعدی فکر می کنیم و به نظرم شانس زیادی در مانیل داریم تا بتوانیم فیلیپین را شکست بدهیم. امیدوارم در بازی بعدی پیروز باشیم و سهمیه جام جهانی را بگیریم.

    او درباره حضور تماشاگران ایرانی در سالن ملبورن نیز گفت: می دانستیم که ایرانی های زیادی در استرالیا هستند اما تصور نمی کردیم این تعداد تماشاگر به سالن بیایند و مسابقه را از نزدیک ببینند که از آنها تشکر می کنم. - 4

منبع: ایران ورزشی

به "شاهین طبع: نه در شوت خوب بودیم، نه در ریباند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین طبع: نه در شوت خوب بودیم، نه در ریباند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید