ماسیمیلیانو آلگری: مقابل پارما باید ورق را برگردانیم، کیلینی 10، 15 روز دیگر برمی شود

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، ماسیمیلیانو آلگری، پارما را رقیبی سرسخت و سختکوش می داند.

ماسیمیلیانو آلگری: مقابل پارما باید ورق را برگردانیم، کیلینی 10، 15 روز دیگر برمی شود

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل پارما در هفته پیش روی رقابت های سری A به تمجید از رقیب پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در این باره گفت: پارما بابت عملکردش در این فصل شایسته تحسین است. آن ها نتایج خوبی سال جاری کسب نموده اند و از 3 بازی خارج از خانه اخیر، 2 پیروزی به دست آورده اند. اگر می خواهیم به پیروزی برسیم، باید بازی خودمان را ارائه کنیم. تمرینات خوبی داشتیم. مصدومیت کیلینی جدی نیست و احتمالاً 10 تا 15 روز دیگر به تمرینات برگردد. مانژوکیچ فردا بازی می نماید. هنوز تصمیم نگرفته ام چه کسی کنار او باشد. از میان دیبالا، برناردسکی و داگلاس کاستا باید یکی را انتخاب کنیم. مارتین کاسرس و روگانی در مرکز خط دفاعی خواهند بود و ماتیا پرین درون دروازه. اسپیناتزولا هم شانس خوبی برای بازی خواهد داشت. پیانیچ هم آماده بازی است. باید ورق را برگردانیم و پس از شکست مقابل آتالانتا به جهت خودمان بازگردیم. بازی های زیادی پیش رو داریم که اگر می خواهیم قهرمان لیگ شویم، باید در همه آن ها به پیروزی برسیم.

او در خاتمه اضافه نمود: صبح امروز با کانسلو صحبت کردم. او بازیکنی فوق العاده است و می تواند به بهترین دفاع راست جهان تبدیل گردد ام اباید روی کار تیمی و رویکرد دفاعی اش بیش تر کار کند و با آرامش توپ بزند. دیبالا هم بازی های زیادی را در این فصل در ترکیب حضور داشته است. پست بازی او بستگی به بازیکنانی دارد که اطرافش هستند. در کنار رونالدو و مانزوکیچ، او بیش ترین شوت ممکن را می زند. پائولو مقابل آتالانتا هم عملکرد خوبی داشت. او فصل گذشته بیش تر گلزنی می کرد اما حالا رونالدو تا حدودی این بازیکن را زیر سایه قرار داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ماسیمیلیانو آلگری: مقابل پارما باید ورق را برگردانیم، کیلینی 10، 15 روز دیگر برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسیمیلیانو آلگری: مقابل پارما باید ورق را برگردانیم، کیلینی 10، 15 روز دیگر برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید