نمایشگاه بین المللی گردشگری فرصتی برای تحقق رویداد کرمانشاه 2020 است

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران می تواند فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری این استان و تحقق رویداد کرمانشاه2020 باشد.

نمایشگاه بین المللی گردشگری فرصتی برای تحقق رویداد کرمانشاه 2020 است

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، امید قادری مدیر کل میراث فرهنگی این استان در این باره اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 23 تا 26 بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می گردد.

او افزود: جلسات هماهنگی با مسئولان و فعالان صنعت گردشگری و صنایع دستی استان برای حضور هدفمند در بزرگترین رویداد بین المللی گردشگری کشور در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اجرا شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تاکید نمود: تحقق رویداد بین المللی کرمانشاه 2020 فرصت بسیار مناسبی برای معرفی نقاط قوت و فرصت های شغلی گردشگری تاریخ و فرهنگ و میراث فرهنگی گرانبهای این بخش از سرزمین اسلامی مان خواهد بود و زمینه ساز حضور گردشگران نوروزی در کرمانشاه خواهد شد.

قادری در ادامه با اشاره به اینکه این استان غرفه ای در سرسرای خلیج فارس این نمایشگاه در اختیار خواهد داشت به اولویت استان در نمایشگاه، اشاره نمود و گفت: توانمندی ها و خدمات تأسیسات و موسسات گردشگری، اقامتگاه های بوم گردی و همچنین دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان از اولویت های محتوایی غرفه استان در نمایشگاه است و بخش خصوصی همانند گذشته با این اداره کل همسو و همراه خواهد بود.

او در ادامه از رونمایی نخستین اپلیکیشن جامع گردشگری استان کرمانشاه در این نمایشگاه اطلاع داد و افرود: این اپلیکیشن تمام جاذبه های تاریخی و طبیعی استان، مسیرهای ارتباطی به محوطه های تاریخی و نحوه ورود و خروج گردشگر به استان بطور کامل در آن لحاظ شده است.

او در خاتمه از همه دوستداران فرهنگ زیبایی تاریخ و طبیعت دعوت کرد با حضور در نمایشگاه گردشگری تهران و بازدید از پاویون کرمانشاه، سرزمین سنگ و آب را به عنوان یکی از مقاصد سفر خود در تعطیلات نوروز 98 انتخاب نمایند.

منبع: میراث آریا

به "نمایشگاه بین المللی گردشگری فرصتی برای تحقق رویداد کرمانشاه 2020 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی گردشگری فرصتی برای تحقق رویداد کرمانشاه 2020 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید