وریاغفوری: آقای درویش داور اشتباهی نداشت

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند ، وریا غفوری درباره پیروزی استقلال این جملات را به زبان آورد:خوشبختانه بازی خوب و منطقی انجام دادیم و می توانستیم بیشتر هم گل بزنیم اما در نهایت با همین نتیجه بازی را بردیم.

وریاغفوری: آقای درویش داور اشتباهی نداشت

وی درباره بازگشتش بعد از اخراج مقابل نفت مسجدسلیمان به ترکیب می گوید: مگر قرار بود دیگر برنگردم؟! در آن بازی من کمی عصبانی شدم و اشتباه کردم که درگیر شدم. متاسفانه در بازی بعدی که مقابل سایپا در جام حدفی داریم غایب هستم. وریا درباره پنالتی زدن هم این توضیحات را داد: من در تمرینات، پنالتی می زنم و همیشه تمرین پنالتی زدن دارم. من پنالتی زن استقلال هستم و خدا را شکر که این پنالتی گل شد و توانستم زحمات بچه های تیم را به ثمر برسانم.

بازیکن استقلال در مورد اینکه این تیم می تواند قهرمان لیگ گردد، این پاسخ را داد: ما در این چند هفته خوب نتیجه گرفتیم و در ادامه بهتر هم خواهیم شد. مطمئن باشید که در بازی های بعدی هماهنگ تر هم خواهیم شد. بچه های تیم آماده هستند و در ادامه استقلال بهتری را خواهید دید.

غفوری درباره داروی بازی و اعتراض رضا درویش مدیرعامل سایپا به داوری هم این واکنش را نشان داد: به نظرم داوری بازی خیلی خوب بود. البته کمی سوت های زیادی زد و شاید اگر بازی بیشتر در جریان بود بازی قشنگ تری را شاهد بودیم. درباره صحبت های آقای درویش هم باید بگویم که اصلا این طور نیست و داور اشتباه تاثیرگذاری نداشت.

1

منبع: ایران ورزشی

به "وریاغفوری: آقای درویش داور اشتباهی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریاغفوری: آقای درویش داور اشتباهی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید