پس دریافت سوله های بحران سرانه ورزشی بانوان را کاهش می دهد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از کاهش سرانه ورزشی بانوان در صورت پس دریافت سوله های مدیریت بحران از مراکز الزهرا(س) اطلاع داد.

پس دریافت سوله های بحران سرانه ورزشی بانوان را کاهش می دهد

حجت نظری در گفت وگو با وبلاگ پردازش هوشمند، در مورد بازپس گیری سوله های مدیریت بحران از استادیوم های الزهرا(س) که به باشگاه ورزشی زنان تبدیل شده است، گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر چهارم، شهرداری مناطق باید در ازای بازپس گیری سوله های مدیریت بحران از مجموعه های ورزشی الزهرا(س)، مکانی را تملک نموده و برای ایجاد استادیوم بانوان در اختیار سازمان ورزش قرار دهند اما باتوجه به مسائل مالی شهرداری و عدم نقدینگی مناسب این مهم هنوز محقق نشده است.

وی با بیان اینکه معتقدم که بعد از بازپس گیری سوله های مدیریت بحران نیز عملا اتفاق خاصی در حوزه تجهیز به دلیل مسائل مالی رخ نمی دهد، گفت: با این مصوبه عملا بخشی از جامعه از مکان و فضای ورزشی محروم می شوند؛ چراکه سازمان مدیریت بحران اگر بخواهد در این سوله ها دپوی اقلام غذایی داشته باشد باید مرتبا انبارگردانی کند که منابع لازم آن در دسترس نیست.

نظری با بیان اینکه تعیین نیست که در زمان وقوع حادثه مردم به این سوله ها دسترسی داشته باشند یا نه و آیا مایل باشند در این سوله ها اسکان یابند؟ اضافه کرد: حالا در شرایط فعلی که شاهد فقر بالای حرکت در جامعه بخصوص زنان هستیم چگونه می توان این مراکز ورزشی را تعطیل کرد؟

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با بیان اینکه تنها 30درصد مردم جامعه ورزش می نمایند که آمار کمی است اضافه کرد: ورزش باید تقویت گردد نه اینکه به بهانه استفاده فضا برای مدیریت بحران این فضا را از دست بدهیم.

وی در عین حال از بازپس گیری سوله ها از برنامه های تلویزیونی یا کاربری هایی مانند شهربازی استقبال کرد و گفت: قرارگرفتن لوازم ورزشی سبک و قابل جمع آوری مسئله ای را در این سوله ها ایجاد نخواهد کرد؛ چرا که در هنگام بروز بحران و حوادث می توان در عرض چند دقیقه این لوازم را جمع آوری نموده و کاربری فضا را تغییر داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پس دریافت سوله های بحران سرانه ورزشی بانوان را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس دریافت سوله های بحران سرانه ورزشی بانوان را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید