کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال دنیا، میثم دلخانی راهی دیدار رده بندی شد، یوسفی در گروه بازنده ها

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، میثم دلخانی راهی دیدار رده بندی وزن 63 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا شد.

کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال دنیا، میثم دلخانی راهی دیدار رده بندی شد، یوسفی در گروه بازنده ها

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا امروز (دوشنبه) در شهر بخارست کشور رومانی برگزار گردید که در خاتمه میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد و علی اکبر یوسفی نیز در گروه بازنده های وزن 130 کیلوگرم حضور دارد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری در دور نخست مقابل بالبایی دوردوکوف از قرقیزستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، وی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی در دور اول مقابل ایهور بلیاک از بلاروس با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد وی در دور دوم رامیز ممدوف از آذربایجان را با نتیجه 5 بر 4 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کاتساکی اندو از ژاپن با نتیجه 6 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 77 کیلوگرم سید محمد چوبچیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ساجان از هند با نتیجه 14 بر 6 شکست خورد و با توجه به شکست این حریف در مرحله نیمه نهایی، چوپچیان حذف شد.

در وزن 87 کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست در مصاف با اینوت کاراس از رومانی با نتیجه 14 بر 3 پیروز شد. وی در دور دوم مقابل گازی خلیل اف از روسیه با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف کوبایی، فلاح از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 4 بر یک مقابل زویادی پاتاریدزه قهرمان جوانان دنیا و دارنده مدال نقره زیر 23 سال دنیا از گرجستان کشتی را واگذار کرد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی به گروه بازنده ها رفت. یوسفی ابتدا در این گروه به مصاف نوخچو لابازانوف از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دیدار رده بندی مقابل یوهانس مایینپاییا از فنلاند قرار می گیرد.

مسابقات شانس مجدد اوزان فوق ظهر فردا و دیدارهای رده بندی و فینال فرداشب برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال دنیا، میثم دلخانی راهی دیدار رده بندی شد، یوسفی در گروه بازنده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال دنیا، میثم دلخانی راهی دیدار رده بندی شد، یوسفی در گروه بازنده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید