گود برج میلاد همچنان در بلاتکلیفی

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران از بلاتکلیفی گود برج میلاد گلایه کرد.

گود برج میلاد همچنان در بلاتکلیفی

افشین حبیب زاده در گفت وگو با وبلاگ پردازش هوشمند، در مورد انتها گود رها گردیده جنب مرکز همایش های برج میلاد گفت: متاسفانه علارغم تذکرات پی در پی به مجموعه شهرداری تهران برای معین تکلیف گود جنب برج میلاد، هنوز انتها این گود بلاتکلیف است.

مشکل گود برج میلاد حقوقی است و به زودی حل و فصل نمی گردد

وی با بیان اینکه قرار بوده به شیوه مشارکتی در این محل مجموعه هتل ساخته گردد که بنا به دلایلی این مهم رخ نداد و حالا گود رها گردیده است، ادامه داد: با اینکه عمر نیلینگ گود برج میلاد به اتمام رسیده است؛ اما هنوز تکلیف این قرار داد مشارکتی با پیمانکار تعیین نگردیده است و از آنجایی که حل مشکل این گود به یک مشکل حقوقی بدل گردیده است به نظر نمی رسد که به زودی حل و فصل گردد.

حبیب زاده در پاسخ به این سوال که اگر حادثه ای با توجه به اتمام مهلت سازه رخ دهد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ گفت: اگر خدایی نانموده شاهد بروز اتفاقی در گود برج میلاد باشیم قطعا شهرداری تهران، پیمانکار و... در بروز این اتفاق دخیل هستند و همه این نهادها مقصر هستند.

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی نیز در مورد انتها گود کنار برج میلاد با بیان اینکه همچنان این گود بلاتکلیف است، گفت: از معاونت مالی و شهرسازی شهرداری درخواست نموده بودیم که با ناجا مکاتبه نمایند چرا که پلیس معتقد است حقوق مکتسبه ای در این گود دارد و ما به شدت از عملکرد معاونت شهرسازی و مالی در رابطه با عدم معین تکلیف گود گلایه مند هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گود برج میلاد همچنان در بلاتکلیفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گود برج میلاد همچنان در بلاتکلیفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید