احداث آزاد راه شیراز - اصفهان آلودگی زیست محیطی ندارد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: احداث آزاد راه شیراز اصفهان به ویژه در قطعه هشت آن که از کلانشهر شیراز می گذرد، آلودگی به دنبال ندارد یا بسیار ناچیز خواهد بود.

احداث آزاد راه شیراز - اصفهان آلودگی زیست محیطی ندارد

فیروز تکاور در گفت وگو با وبلاگ پردازش هوشمند، با اشاره به انتشار توییتری در یکی از شبکه های مجازی توسط یکی از اعضای شورای شهر شیراز مبنی بر بروز آلودگی و مشکل برای این کلانشهر در صورت احداث بخشی از آزادراه شیراز-اصفهان گفت: قطعه هشت در حال مطالعه این آزادراه مورد نظر این عضو محترم شورای شهر شیراز است.

وی اضافه نمود: کسی که به صراحت از الودگی بخشی از این آزاد راه و سرازیری آن به کلانشهر شیراز می گوید باید با تجزیه و تحلیل عدد و مستندات ارائه کند و میزان ترافیک و حجم ناشی از ترافیک خودروها که آلودگی به جای می گذارند را به ما اعلام کند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با تاکید بر اینکه بخشی از آزاد راه شیراز-اصفهان که از شیراز می گذرد، آلودگی ندارد و اگر هم آلودگی ایجاد گردد بسیار ناچیز است و تاثیری بر هوای موجود این کلانشهر ندارد، گفت: اعتقادی به آلودگی این آزاده راه که یک بزرگراه شهری محسوب می گردد، نداریم.

تکاور اظهار کرد: مطالعات اجرایی قطعه هشت این آزادراه که از شیراز می گذرد، در حال اجرا است و به تبع آن ارزیابی زیست محیطی و مطالعات زیستی محیطی نیز پیوست خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احداث آزاد راه شیراز - اصفهان آلودگی زیست محیطی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث آزاد راه شیراز - اصفهان آلودگی زیست محیطی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید