اطلاعاتی از نمایشگر و ترکیب حافظه داخلی و رم شیائومی 13 منتشر شد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، از آن جایی که رونمایی از سری شیائومی 13 بسیار نزدیک شده به تازگی اطلاعاتی هم از مشخصات نمایشگر و ترکیب حافظه داخلی و رم این محصولات هم منتشر شده است.

اطلاعاتی از نمایشگر و ترکیب حافظه داخلی و رم شیائومی 13 منتشر شد

شیائومی اگرچه هنوز رسما از گوشی های سری 13 رونمایی ننموده اما بارها شاهد انتشار تیزرهایی از سوی آن بوده ایم که در هر یک از آن ها، یک بخش از قابلیت این گوشی ها معین می شد. امروز هم بار دیگر این اتفاق اتفاق افتاده تا بدین ترتیب از معینات نمایشگر و ترکیب حافظه داخلی و رم سری شیائومی 13 هم آگاه شویم. از آن جایی هم که این اطلاعات به وسیله خود شیائومی منتشر می شوند، کاملا رسمی هستند و در نتیجه باید از بابت آن ها مطمئن بود.

تصاویر نشان می دهند نمایشگر شیائومی 13 بسیار تخت و با کمترین مقدار حاشیه خواهد بود. گفته می گردد این محصول کمترین حاشیه اطراف نمایشگر را در مقایسه با سایر گوشی های شیائومی خواهد داشت (حتی کمتر از مدل پرو با نمایشگر منحنی).

شیائومی 13 بعلاوه در قسمت بالایی خود گویا حواشی بیشتری در مقایسه با بخش پایینی دارد. این در حالی است که بسیاری از گوشی های مدرن امروزی در بخش پایین نمایشگر حاشیه بیشتری دارند. علاوه بر این ها، شیائومی تأیید نموده که برای مدل استاندارد پرچم داران مورد انتظار خود از نمایشگری با فناوری E6 سامسونگ استفاده نموده که پنلی از جنس AMOLED دارد و وضوح آن به +FHD و رفرش ریت هم به 120 هرتز می رسد. یک نکته جالب در رابطه با این نمایشگر بیشینه روشنایی آن است که عدد 1900 را روبروی آن می بینیم. برای مدل پرو، از همین نمایشگر اما با وضوح +QHD استفاده خواهد شد.

در کنار این اطلاعات، جزئیاتی در رابطه با ترکیب رم و حافظه داخلی این گوشی ها هم منتشر شده که البته این اطلاعات در تیزرهای رسمی شیائومی دیده نشده اند، بلکه وب سایت Pricebaba آن ها را با کاربران به اشتراک گذاشته است. طبق ادعای این وب سایت، هر دو مدل از سری شیائومی 13 باید با ترکیب های زیر در دسترس قرار بگیرند:

  • 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1
  • 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0
  • 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0
  • 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0

شیائومی قرار بود در نخستین روز دسامبر (10 آذر) از گوشی های نو خود رونمایی کند اما این اتفاق رخ نداد و اکنون گفته می گردد فردا یا پس فردا باید شاهد رونمایی از این محصولات باشیم.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "اطلاعاتی از نمایشگر و ترکیب حافظه داخلی و رم شیائومی 13 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی از نمایشگر و ترکیب حافظه داخلی و رم شیائومی 13 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید