افزایش پرداخت تسهیلات ازدواج، سمنها حمایت می شوند

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مسعود سلطانی فر پیش از ظهر دوشنبه در نشست با جوانان و ورزشکاران شهرستان های جنوب استان بوشهر با تبریک عید غدیر و گرامی داشت هفته دولت گفت: امروز در کشور مشکل بسیاری از زیر ساخت ها مرتفع گردیده است و اکنون شاهد این هستیم که در اکثر نقاط کشور برق وجود دارد.

افزایش پرداخت تسهیلات ازدواج، سمنها حمایت می شوند

وی با بیان اینکه اکنون تمام کوشش برای ایجاد اشتغال و فراوری در کشور بکار گرفته گردیده است، اضافه کرد: تحریم ها و فشار دشمنان نظام از ابتدای انقلاب بوده است و در برخی مواقع جلو برخی پیشرفت ها را گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در این دولت کارهای خوب و اساسی اجرا شده است، مطرح کرد: در زمینه بین المللی و مذاکرات کارهای مثبتی انجام شد که یکی از آنها لغو شش قطعنامه شورای امنیت پس از 30 ماه مذاکره بود.

سلطانی فر با بیان اینکه بسیاری در زمان مذاکرات صحبت از منفعت بیشتر آمریکا با امضای برجام بودند، توضیح داد: اکنون شاهد این هستیم که پس از توافق آمریکا بر عدم تامین منافع در برجام صحبت می نماید.

دستاورهای برجام همچنان در کشور احساس می گردد

وی با بیان اینکه اکنون ترامپ صراحتا به قدرت ظریف و پیروز شدن در برابر جان کری اعتراف می نماید، خاطر نشان کرد: همچنان دستاورد های برجام در کشور هست و احساس می گردد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در سال های پیش از روی کار آمدن این دولت تمام کشور ها در کنار آمریکا بودند، اما اکنون شاهد آن هستیم بجز چند کشور عربی دیگر کشورها به حقانیت ایران معتقد هستند و سیاست های آمریکا را نقد می نمایند.

سلطانی فر با اشاره به اینکه دولت همواره به ایجاد امید و نشاط در جامعه تاکید دارد، اعلام کرد: ورزش در تمامی جوامع ارزانترین ابزار برای ایجاد نشاط در جامعه است و ما اگر کل هزینه هایی که برای لیگ برتر شد صرف اوقات فراغت میشد تنها 50 میلیون نفر میتوانستند از آن بهره مند شوند اما ما در مسابقات ورزشی به ویژه جام جهادی شاهد آن بودیم که چه نشاطی در جامعه بوجود آمد.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه کاره یکی از اولویت های من از ابتدای کارم بود، اضافه کرد: پروژه های نیمه تمام بسیاری وجود دارد و برنامه ریزی گردیده افتتاح های هفتگی پروژه های کلان در کشور داشته باشیم و باید با کوشش بیشتر و جذب اسپانسر و سرمایه گذار برای تکمیل آن کوشش کنیم.

افزایش تسهیلات ازدواج به 15 میلیون تومان

وزیر ورزش و جوانان درخصوص اعطاء تسهیلات از صندوق قرض الحسنه برای جوانان خبر دادو اعلام کرد: در سال 92 این تسهیلات دو هزار و 900 میلیارد با سقف هر نفر 3 میلیون بود که این میزان در چهار ماه ابتدایی سال 97 با سقف 15 میلیون تومان 314 فقره وام ازدواج پرداخت شد.

سلطانی فر در خصوص فعالیت و ساماندهی سازمان های مردم نهاد گفت: در سال 92 کمتر از 100 سازمان مردم نهاد در کشور فعال بودند که اکنون این میزان به بیش از 2 هزار سمن رسیده است و قسمت اعظمی از مدیران کشور در همین سمن ها تربیت می شوند.

وی مطرح کرد: استان بوشهر در زمینه توسعه اماکن ورزشی رشد خوبی داشته است و اکثر روستاها دارای زمین های مینی فوتبال وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد: استان بوشهر در نیمه دوم سال ظرفیت های خوبی برای برگزاری مسابقات بین المللی را دارا است که این رویداد ها حتما در این استان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افزایش پرداخت تسهیلات ازدواج، سمنها حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش پرداخت تسهیلات ازدواج، سمنها حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید