اقدام تازه وزارت کشاورزی برای تنظیم بازار مرغ ، توزیع مرغ تازه و منجمد با قیمت مصوب از امروز

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، رییس قرارگاه رصدخانه کشاورزی گفت: از امروز مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 40 هزار تومان و مرغ گرم با قیمت مصوب سازمان تعزیرات در سامانه ستکاوا برای خرده فروشان عرضه خواهد شد.

اقدام تازه وزارت کشاورزی برای تنظیم بازار مرغ ، توزیع مرغ تازه و منجمد با قیمت مصوب از امروز

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، کمال ربانی زاده رییس قرارگاه رصدخانه کشاورزی گفت: از امروز سه شنبه مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلو 40 هزار تومان به وسیله عرضه نماینده اصلی در سامانه ستکاوا یا سامانه توزیع هوشمند محصولات کشاورزی عرضه و فروشگاه های پروتئینی، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های میادین میوه و تره بار عضو این سامانه در تهران می توانند خرید خود را انجام دهند.

وی گفت: مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 45 هزار تومان به دست مصرف نماینده می رسد و مرغ گرم نیز با قیمت مصوب سازمان تعزیرات در این سامانه عرضه خواهد شد.

ربانی زاده توضیح داد: این اقدام به منظور تنظیم بازار، کنترل قیمت و حذف واسطه های زاید صورت می گیرد و تمام مراحل تامین، فراوری، توزیع تا مصرف نماینده هر لحظه به وسیله سامانه ستکاوا رصد و پایش می گردد.

وی با بیان این که تا به امروز نام نزدیک به 4 هزار فروشگاه پروتئینی در استان تهران را لیست نموده ایم، گفت: از این تعداد بیش از یک هزار فروشگاه پروتئینی سطح شهر و بعلاوه تعدادی از فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های میادین میوه و تره بار مشخصاتشان کامل و صحه گذاری و در سامانه ستکاوا ثبت شده که می توانند به وسیله این سامانه درخواست خرید مرغ منجمد و مرغ گرم دهند.

رییس قرارگاه رصدخانه کشاورزی اضافه نمود: شرکت پشتیبانی امور دام نیز مرغ منجمد را به طور عمده و به اندازه احتیاج و کشش بازار به وسیله سامانه ستکاوا عرضه می نماید.

وی توضیح داد: به مرور زمان عرضه عمده سایر محصولات اساسی مانند برنج، شکر و روغن نیز به وسیله سامانه ستکاوا صورت می گیرد.

ربانی زاده در همین حال گفت: سایر فروشگاه های پروتئینی و یا فروشگاه های زنجیره ای نیز می توانند برای عضویت به ادمین این سامانه درخواست و مشخصات کامل خود را ارایه دهند.

وی اعلام کرد: در فازهای بعدی عرضه عمده مرغ منجمد و گرم به فروشگاه های پروتئینی و زنجیره ای در سایر استان های کشور اجرا می گردد.

بنابراین گزارش، فروشگاه های پروتئینی و زنجیره ای متقاضی برای عضویت و ثبت نام در سامانه ستکاوا می توانند به آدرس setkava.com و یا setkava.ir مراجعه نمایند.

  • عرضه گسترده مرغ منجمد در بازار | هر کیلو مرغ منجمد چند؟
منبع: همشهری آنلاین

به "اقدام تازه وزارت کشاورزی برای تنظیم بازار مرغ ، توزیع مرغ تازه و منجمد با قیمت مصوب از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام تازه وزارت کشاورزی برای تنظیم بازار مرغ ، توزیع مرغ تازه و منجمد با قیمت مصوب از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید