ایکس باکس سری S دارای 364 گیگابایت فضای ذخیره سازی است

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، کنسول های جدید سری ایکس باکس هفته آینده از 10 نوامبر ارسال می شوند. با این حال، یک redditor خوش شانس کنسول سری S. خود را زودتر دریافت کرد و تأیید کرد که مقدار قابل توجهی ذخیره سازی به عملکرد های سیستم اختصاص دارد.

ایکس باکس سری S دارای 364 گیگابایت فضای ذخیره سازی است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ایکس باکس سری s. دارای یک SSD داخلی 512 گیگابایتی است که 364 گیگابایت آن برای نصب بازی در دسترس است. به همین ترتیب، کنسول سری X. دارای یک SSD 1 ترابایتی است که 802 گیگابایت آن موجود است؛ بنابراین این حدود 30 ٪ حافظه ذخیره شده در S. و 20 ٪ حافظه در X. است.

این فضای ذخیره سازی اختصاصی برای سیستم عامل و همچنین ویژگی Quick Resume است که احتیاج به ذخیره سازی گیگابایت داده های شرایط بازی دارد تا بتوانید مستقیماً به بازی برگردید. اگر به فضای بیشتری برای بازی های خود احتیاج دارید می توانید کارت توسعه فضای ذخیره سازی خریداری کنید.

مایکروسافت ادعا می نماید که بازی های کنسول سری S. نسبت به سری X. 30 درصد فضای کمتری را اشغال می نمایند، که باعث می گردد فضای ذخیره سازی راحت تر باشد، بنابراین احتیاجی به بافت های با وضوح بالا مانند X. ندارد)، که بازی ها را با کیفیت K4 اجرا می نماید). همچنین، توسعه دهندگان می توانند به شما اجازه دهند قسمت هایی از یک بازی را حذف نصب کنید، به عنوان مثال. مبارزات تک نفره، برای آزاد کردن حافظه بیشتر.

هر دو مدل پلی استیشن 5 دارای 825 گیگابایت حافظه داخلی SSD هستند که 664 گیگابایت برای بازی ها در دسترس است.

منبع: انتخاب

به "ایکس باکس سری S دارای 364 گیگابایت فضای ذخیره سازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکس باکس سری S دارای 364 گیگابایت فضای ذخیره سازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید