با آیفون به طور ناشناس موقعیت اشخاص را بفهمیم

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، اپل اپلیکیشن Find My Friends را به منظور برقراری بهتر ارتباط با دوستان و خانواده در سال 2012 طراحی کرده است که از طریق آن می توانید موقعیت خود را با دوستان تان به اشتراک بگذارید و از لوکیشن دوستان تان مطلع شوید. برای این کار دو طرف باید از به اشتراک گذاشتن موقعیت شان مطلع باشند. اما آیا این امکان نیز وجود دارد بدون این که آن ها مطلع شوند بتوان از موقعیت آن ها مطلع شد؟

با آیفون به طور ناشناس موقعیت اشخاص را بفهمیم

بیایید با هم امتحان کنیم. این کار نه تنها ساده است بلکه به طور کاملا مجهولانه و ناشناس قابل اجراست. به طوری که آن شخص هرگز نوتیفیکیشن یا هشداری از سوی شما دریافت نمی کند. حتی اگر برنامه Find My Friends را روشن کرده باشند هم متوجه نمی شوند که از سوی شما دنبال می شوند.

می توانید هر لحظه آن شخص را دنبال کنید. حتی زمانی که مکانی را ترک می کنند یا به مکانی می رسند برنامه به شما یادآوری می کند.

قبل از شروع اگر شخصی که می خواهید دنبال کنید iOS 8 دارد باید از آپ استور برنامه Find My Friends را همانند آیفون خودتان برای او دانلود و نصب کنید.

برنامه را در گوشی او باز کنید. سپس روی گزینه ای که در گوشه چپ پایین صفحه وجود دارد تب کنید تا بتوانید گزینه Share My Location را فعال کنید.

سپس مطمئن شوید که لوکیشن از همین گوشی به اشتراک گذاشته می شود. برای این کار در زیر گزینه Share My Location دیوایس هایی که به یک اکانت iCloud متصل هستند نشان داده می شود که شما باید تیک همان گوشی را بزنید.

در آیفون خودتان از پایین صفحه به بالا سوایپ کنید تا بتوانید از قسمت مرکز فرمان AirDrop را فعال کنید. خودتان را برای همه قابل مشاهده کنید. که Contacts Only کفایت می کند.

سپس وارد گوشی فرد مورد نظر شوید وارد برنامه Find My Friends شوید و گزینه Add را بزنید، آیکون کانتکت خودتان را پس از نمایش انتخاب کنید و Share Indefinitely را انتخاب کنید تا لوکیشن آن شخص در مدت زمان نامحدودی برای شما نمایش داده شود.

وقتی لوکیشن آن ها با شما به اشتراک گذاشته شد گزینه Accept را انتخاب کنید. بعد از چند ثانیه پنجره ای باز می شود و از شما می پرسد که آیا می خواهید موقعیت شما هم با او به اشتراک گذاشته شود؟ در این جا باید گزینه Dont Share را انتخاب کنید تا آن ها نتوانند شما را موقعیت یابی کنند

در برنامه My Friends app روی آیکون فرد مورد نظر کلیک کنید تا بتوانید او را به خوبی موقعیت یابی کنید. حتی می توانید زمان رسیدن به یک مکان یا ترک مکانی دیگر را نیز متوجه شوید.

خوشبختانه بیشتر مردم وارد این برنامه نمی شوند و حتی زمان استفاده از این برنامه فقط به افرادی که موقعیت خودشان را با آن ها به اشتراک می گذارند توجه می کنند.The lowest prices for Baclofen from online pharmacies and prescription discount cards! Before you buy Baclofen, compare the best prices on Baclofen from buy baclofen! Baclofen (Lioresal) Generic Name: Baclofen (BAK loe fen) Brand Names: Lioresal, Lioresal Intrathecal, Gablofen Where to buy Baclofen online. Buy Paroxetine online after comparing prices. Order Paxil without a prescription. How much does generic Paxil cost, paroxetine online. Paroxetine Generic Names: Paroxetine (pa ROX a teen) Brand Names: Brisdelle, Paxil, Paxil CR, Pexeva where to buy Paroxetine online.

منبع: بدونیم

به "با آیفون به طور ناشناس موقعیت اشخاص را بفهمیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با آیفون به طور ناشناس موقعیت اشخاص را بفهمیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید