برد هیوستون با چشم های خونی هاردن

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، تهران - خبرنگاران - در سومین دیدار از نیمه نهایی کنفرانس غرب تیم هیوستون راکتز بالاخره توانست برابر گلدن استیت به فزونی برسد و اولین بردش در این مرحله را کسب کند.

برد هیوستون با چشم های خونی هاردن

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، حساس ترین رقابت مرحله نیمه نهایی لیگ NBA در کنفرانس غرب است جایی که هیوستون و گلدن استیت به مصاف هم می روند. بامداد امروز یکشنبه سومین مسابقه دو تیم برگزار گردید که هیوستون بعد از دو باخت توانست بالاخره برابر مدافع عنوان قهرمانی به برد برسد. در این مسابقه هیوستون راکتز با درخشش جیمز هاردن و در وقت اضافه 126 بر 121 به فزونی رسید. این مسابقه در وقت قانونی 112 بر 112 به انتها رسید.

هاردن در این دیدار با کسب 41 امتیاز، 9 ریباند و 6 پاس منجربه گل ستاره میدان بود. در طرف مقابل نیز کوین دورانت 46 امتاز، 3 ریباند و 6 پاس منجربه گل برای گلدن استیت کسب کرد.

اتفاق جالب توجه در این مسابقه چشم های قرمز جیمز هاردن بود تا جایی که بعد از مسابقه یک خبرنگار از او درباره دلیل این اتفاق پرسید و هاردن که متعجب شده بود پاسخ داد مگر چشم های من چگونه است؟

هاردن که با کریس پائول در نشست خبری حضور داشت از او درباره چشم هایش پرسید و پائول با خنده پاسخ داد: تو یک دیوانه ای و ما دوستت داریم.

این رابطه خوب دو ستاره هیوستون سالن کنفرانس را به وجد آورد.

خبر جالب توجه دیگر شانس بالای نیویورک در فینال سال 2020 بود. رسانه های ورزشی اعلام نموده اند که با توجه به احتمال پیوستن کوین دورانت به نیویورک شانس این تیم برای صعود به فینال فصل آینده و پیروزی در آن بسیار بالا رفته است.

ورزشی**9219**2024

منبع: ایرنا

به "برد هیوستون با چشم های خونی هاردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد هیوستون با چشم های خونی هاردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید