برترین برند های سمعک را بشناسید

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، شرکت های معتبر متعددی برای بهبود کیفیت زندگی کم شنوایان، سمعک فراوری می نمایند. به همین علت برند های مختلفی در بازار وجود دارد که شناخت آن ها و دانستن ویژگی های مختلفشان می تواند به برترین انتخاب در خرید سمعک یاری کند. البته برای انتخاب برترین سمعک باید به متخصص شنوایی مراجعه کرد و متناسب با احتیاج شخصی اقدام به خرید کرد. اما در هر صورت شناخت برند های معتبر و آگاهی داشتن است از مزایای آن ها بسیار مفید خواهد بود.

برترین برند های سمعک را بشناسید

نکاتی برای انتخاب برترین سمعک از بین برترین برند ها

مشورت با متخصصین شنوایی می تواند در انتخاب برترین سمعک به شما یاری کند. برای مثال کلینیک شنوایی قلهک با داشتن متخصصین مجرب برترین مشاوره را برای انتخاب سمعک متناسب با احتیاج های فرد دارد. زیرا باید شکل و مقدار مجرای گوش، نوع و مقدار کم شنوایی و بعلاوه سبک زندگی افراد با دقت آنالیز گردد. به طور کلی، وقتی افراد می خواهند برترین برند را برای خرید سمعک انتخاب نمایند، ضروری است که به نکات زیر توجه داشته باشند:

  • فناوری های پیشرفته و ویژه که امکان سازگار سازی سمعک با شرایط فرد را فراهم می نماید
  • قابلیت اتصال به تلفن هوشمند و ریموت کنترل
  • سهولت استفاده
  • آنالیز هر گونه امکانات ویژه و اضافه
  • داشتن ملزومات قابل دسترسی مثل باتری قابل شارژ
  • بازه قیمت

سمعک برنافون

برنافون سمعکی از یک شرکت سوئیسی است که بیش از 50 سال در این زمینه سابقه دارد و محصولات آن در تمام جهان شناخته شده هستند. محصولات این شرکت صدا را به برترین شکل پردازش می نمایند و طراحی منحصر به فرد آن ها رضایت هر صاحب سلیقه ای را جذب خواهد نمود. سمعک bernafon یکی از اولین سمعک های دارای ریموت کنترل است و می توانید مدل های مختلف رو گوشی و داخل گوشی آن را از کلینیک شنوایی قلهک تهیه کنید.

سمعک اتیکن

اتیکن یکی از شرکت های بزرگ و معروف فراوری سمعک در جهان و به نوعی اولین فراوری نماینده سمعک های دیجیتال در جهان محسوب می گردد. این شرکت با سابقه طولانی و با استفاده از فناوری brainhearing کوشش نموده است تا صدا، به طبیعی ترین شکل ممکن در گوش افراد کم شنوا پخش گردد. این شرکت هر ساله محصولات خود را ارتقا می دهد و از فناوری روز جهان برای بهبود کیفیت آن ها استفاده می نماید.

سمعک های فوناک

انواع سمعک فوناک در مدل های بسیار متنوع با قابلیت های مختلف نظیر اتصال بلوتوث و … در خدمت افراد کم شنوا هستند تا کیفیت زندگی آن ها را ارتقا دهند. انواع این سمعک ها برای استفاده در محیط های شلوغ و پر صدا خیلی مناسب است و عملکردی عالی دارد. این شرکت مدل های فوق العاده متنوعی از سمعک را برای افراد مختلف در گروه های سنی بزرگسال و بچه ها طراحی نموده است. در بین این مدل های متنوع، انواع سمعک های نامرئی، داخل گوشی و پشت گوشی برای افراد مختلف با احتیاجهای متفاوت و سلیقه های مختلف وجود دارد.

برند زیمنس

شرکت زیمنس یکی از قدیمی ترین شرکت های فراوری نماینده سمعک با بیش از یک قرن تجربه است. محصولات این شرکت دارای لوازم جانبی مختلفی هستند که سازگاری آن ها را با زندگی امروزی افراد بالا می برد. این شرکت هر ساله کوشش می نماید تا با استفاده از پیشرفته ترین فناوری روز، برترین نوآوری را در عرضه محصولات خود داشته باشد. در بین محصولات متنوع این شرکت علاوه بر سمعک، محافظ گوش برای کاهش صدا های بلند و آسیب زننده نیز وجود دارد که برای حفاظت شنوایی افراد در محیط های شلوغ و پر سر و صدا ضروری است. این شرکت در هر شرایطی برای بهبود شنوایی و بعلاوه حفظ شنوایی افراد اهمیت زیادی قائل است.

برند اینترتون

اینترتون نیز یکی از معتبر ترین برند های فراوری سمعک است. محصولات این شرکت برای استفاده روزانه افراد بسیار مناسب است و دارای سیستمی است که از سوت زدن سمعک در گوش جلوگیری می نماید. کیفیت محصولات این شرکت آنقدر بالاست که صدا را به واضح ترین شکل ممکن و به صورتی طبیعی به گوش افراد می رساند. به ویژه در محیط های شلوغ و پر سر و صدا که احتیاج به تمرکز بر مکالمات وجود دارد با سمعک های این شرکت می توان به راحتی سخن افراد را تشخیص داد. اینترتون با استفاده از پوشش نانو و فناوری پیشرفته توانسته است محافظتی برای سمعک ها در برابر تعریق و رطوبت گوش ایجاد کند. محصولات متنوع این برند معتبر را می توانید از سمعک شنوایی قلهک تهیه کنید.

سمعک استارکی

برند استارکی یک سمعک آمریکایی است که به مرور زمان به یکی از بزرگترین فراوری نمایندگان سمعک در جهان تبدیل شده است. این شرکت برای اولین بار سمعک هایی را فراوری کرد که کاملاً درون مجرای گوش قرار می گرفتند و با وجود کارایی بالا اعتماد به نفس خوبی در استفاده نمایندگان ایجاد می کردند. بعد از آن این سمعک ها تحت عنوان سمعک های نامرئی به وسیله شرکت های دیگر نیز فراوری شدند. ویژگی مهم محصولات معتبر این شرکت دوام و کیفیت بالای آن هاست.

چرا این برند ها برترین هستند؟

اول از همه سابقه طولانی شرکت های نامبرده در زمینه فراوری سمعک تا کنون عملکرد مطلوب محصولات آن ها را ثابت نموده است است. از طرفی این شرکت ها توانسته اند با کیفیت ترین محصولات را فراوری نمایند و با توجه به داشتن شرکت های بزرگ با قیمت مناسبی این محصولات را عرضه نمایند. با انتخاب محصولات این برند ها می توان اطمینان خاطر داشت که از پیشرفته ترین فناوری روز جهان برای ساخت آن ها استفاده شده است و برترین بهبود را برای کم شنوایی ایجاد خواهند کرد. در ضمنً ضمانت و خدماتی که شرکت های معتبر ارائه می نمایند، قابل مقایسه با سمعک های دیگر نیست.

کم شنوایی اختصاصی و انتخاب برترین برند سمعک

آیا می دانستید که کم شنوایی همچون اثر انگشت منحصر به فرد و مختص به خود افراد است؟ ممکن است دو نفر یک نوع و درجه مشخصی از کم شنوایی را تجربه نمایند. اما به هر حال هر فردی احتیاجمندی های خاص خود را برای بهبود کم شنوایی خواهد داشت. پس افراد باید برای انتخاب برترین برند به این سوال پاسخ دهند که برترین سمعک برای من کدام است؟ در هر صورت، برترین برند های سمعک سعی نموده اند که با انعطاف داشتن در ارائه خدمات، سمعک های خود را به گونه ای بسازند که برای بازه گسترده تری از افراد کم شنوا قابل استفاده باشد و احتیاج های آن ها را رفع کند.

منبع: فرارو

به "برترین برند های سمعک را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برند های سمعک را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید