بهترین کافه های سن پترزبورگ را بشناسید

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، کافه گردی در سن پترزبورگ، تفریحی جذاب برای گردشگران است. قبل از سفر، بهتر است بهترین کافه های سن پترزبورگ را بشناسید.

بهترین کافه های سن پترزبورگ را بشناسید

کافه گردی یکی از تفریحات محبوب گردشگران در شهرهای مختلف جهان است. در کافه ها می توانید سبک زندگی مردم را از نزدیک ببینید و غیر از آن، لذیذترین نوشیدنی ها و دسرهای محلی را نوش جان کنید.

سن پترزبورگ مثل همه شهرهای بزرگ و توریستی جهان، کافه های فراوانی دارد. انتخاب کردن از بین این همه کافه، کار سختی است. ما در ادامه چند کافه معروف این شهر را معرفی می کنیم تا در سفرتان به سن پترزبورگ و روسیه به آن ها سر بزنید.

سفر به سن پترزبورگ یکی از به یاد ماندنی ترین سفرهای زندگی شما خواهد بود. اگر برای سفر به این شهر برنامه ریزی می کنید و می خواهید سفری بی دغدغه به روسیه داشته باشید، با یاری وبلاگ پردازش هوشمند بهترین تورهای روسیه را جست وجو و بعد از مقایسه قیمت تورهای آژانس های مختلف، ارزان ترین تور را پیدا و خریداری کنید.

تور روسیه ارزان قیمت

در سفر به این شهر دیدنی، فرصت سر زدن به این کافه ها را از دست ندهید.

کافه Coffee in the Kitchen

دو دوست که متخصص تهیه انواع قهوه هستند، کافه Coffee in the Kitchen را افتتاح نموده اند. آن ها قهوه را از کشورهای مختلف جهان در کافه خود سرو می نمایند و رقابت های متعددی برای انتخاب بهترین باریستا برای مدت 10 سال است که برگزار می نمایند. دانه های قهوه در آشپزخانه اپن این کافه آماده می شوند.

مالکان این کافه، دو کافه دیگر هم در این شهر دارند؛ ولی این شعبه، شعبه اصلی است. فضای داخلی کافه بسیار دنج و راحت است و فضای بی نظیر آن با وجود یک پیانوی قدیمی، کامل تر شده است. قهوه های این کافه، کیفیتی استثنایی دارند و قیمت آن ها بسیار معقول و مقرون به صرفه است.

کافه Im Thankful For Today

این کافه یک کافه بسیار کوچک است. در Im Thankful For Today فقط یک میز بزرگ وجود دارد که در مرکز اتاق قرار گرفته است. در روزهای صاف و آفتابی پنجره های بزرگ کافه تا آخر باز می گردد و برخی ها لب پنجره می نشینند. با وجود اینکه کافه ای بسیار شلوغ است، ولی فضایی دنج و جذاب دارد. امکان رزرو در این کافه وجود ندارد؛ ولی ارزش دارد که گاهی به آن سر بزنید و ببینید جای خالی دارد یا نه.

کافه The Dreamers

این کافه بی ادعا قهوه های خوب و دسرهای لذیذی سرو می نماید. برای یک کافه، منویی قابل توجه و مفصل دارد و حتی چند نوع غذا هم در آن دیده می گردد. نوشیدنی های خلاقانه و خاصی در منوی کافه The Dreamers وجود دارد.

کافه Café Singer

کافه Café Singer را به خاطر قهوه های عالی و غذای لذیذ نمی شناسند؛ بلکه بیشتر از همه به خاطر موقعیت جغرافیایی زیبا و تاریخی اش مشهور است. این کافه در داخل ساختمانی به همین نام قرار گرفته است که این ساختمان برای شرکت سینگر ساخته شده بود.

امروزه یکی از بزرگ ترین کتاب فروشی های شهر در طبقه اول آن قرار گرفته است و کافه در طبقه دوم واقع شده است. از این کافه می توانید چشم اندازهای زیبایی از یک کلیسا را تماشا کنید.

کافه Cake & Breakfast

کافه Cake & Breakfast در یک محوطه کوچک قرار گرفته است و یک مکان محبوب برای صرف صبحانه یا قهوه به همراه شیرینی ها و دسرهای لذیذ و تازه است. قرار دریافت این کافه در یک جای خلوت و مخفی در سن پترزبورگ باعث شده که بیشتر از همه محل رفت و آمد اهالی شهر باشد و گردشگران کمی به آن سر می زنند. محوطه این کافه بسیار زیبا است و شما را از فضای شلوغ خیابان ها دور می نماید.

کافه Surf Coffee

کافه Surf Coffee بسیار بیشتر از یک کافه عادی است؛ جایی است که افراد هم فکر و هم سلیقه که از موج سواری لذت می برند، اینجا جمع می شوند و گپ می زنند. اولین کافه موج سواران در سال 2010 در شهر کوچکی به نام Obnisnk افتتاح شد و به مرور به یک مجموعه زنجیره ای در روسیه بدل شد. قهوه های این کافه بسیار باکیفیت است و باریستاهای کافه، دوره های حرفه ای و تخصصی را گذرانده اند. فضای کافه بسیار آرام و دلپذیر است. یک سینمای کوچک در یکی از اتاق های آن وجود دارد و جایگاه های بسیار راحتی دارد.

کافه Bonch

در این کافه نه تنها از خوردن لذیذترین قهوه ها لذت می برید بلکه با روش های مختلف تهیه قهوه و تاریخچه آن ها نیز آشنا می شوید. فضای داخلی کافه Bonch بسیار ساده است. این کافه بهترین جا برای عاشقان واقعی قهوه است.

کافه Happiness

کافه Happiness را به عنوان خانه شادی می شناسند. موفقیت شعبه اول این کافه باعث شد که سه شعبه دیگر از آن هم افتتاح گردد. همه آن ها فضایی شبیه به هم و بسیار خاص و جذاب دارند. این کافه موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و درست در مقابل کلیسای سنت اسحاق قرار گرفته است.

شما می توانید علاوه بر کافه هایی که معرفی کردیم، فهرست کامل رستوران های روسیه را در وبلاگ پردازش هوشمند مشاهده کنید و درمورد آن ها اطلاعات کاملی به دست بیاورید. موقعیت مکانی هر کافه و رستوران روی نقشه، امکانات و تصاویر آن ها را در وبلاگ پردازش هوشمند مشاهده کنید و سفرتان را برنامه ریزی کنید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com

به "بهترین کافه های سن پترزبورگ را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کافه های سن پترزبورگ را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید