توضیحات مهراوه شریفی نیا درباره بازی در سریال نوروزی

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مهراوه شریفی نیا که پس از سه سال دوری از تلویزیون، در سریال نوروزی بر سر دو راهی ایفای نقش نموده است، گفت: این کار قرار است در فضایی نوستالژیک فراوری گردد و این فضا برایم جالب بود. بر سر دوراهی قصه روان و ساده ای دارد که گرچه انگار بارها شنیده شده اما نوع روایت آن است که جذابش می نماید.

توضیحات مهراوه شریفی نیا درباره بازی در سریال نوروزی

این بازیگر در گفت وگویی با وبلاگ پردازش هوشمند ضمن بیان مطالب بالا، درباره حضور در این سریال و همکاری با حامد عنقا گفت: من تا به حال دو تجربه همکاری با آقای عنقا داشتم که یکی قلب یخی، اولین سریال رسانه تصویری بود و دیگری سریال اینترنتی پیکسل است که هنوز نمایش داده نشده است.

او ادامه داد: من در قلب یخی نوشته عنقا را بسیار دوست داشتم، به نحوی که چهار سکانس از سریال را خواندم و آن قدر جذب نقش و قصه شدم که با پروژه قرارداد بستم. خوشبختانه بعدها هم متوجه شدم اشتباه نکرده بودم.

او اظهار کرد: بر سر دوراهی اولین حضور من بعد از کیمیا در تلویزیون است و در این سه سال هر کاری پیشنهاد شد نپذیرفتم. چون می خواستم مقداری از تلویزیون فاصله بگیرم. در این مدت سه یا چهار فیلم سینمایی و یک تئاتر کار کردم و کمی به احیای خودم پرداختم؛ کلاس رفتم، کتاب خواندم و فیلم دیدم اما کار با حامد عنقا همواره جذاب و لذت بخش است. شاید اگر فرد دیگری پیشنهاد همکاری می داد ترجیح می دادم دوری ام از تلویزیون ادامه پیدا کند اما قلم آقای عنقا برای من دوست داشتنی است و به او اعتماد دارم.

بازیگر ساعت شنی با بیان اینکه در سریال جدیدش اولین همکاری خود با بهرنگ توفیقی را پشت سر می گذارد، گفت: وارد کردن فضای نوستالژیک به سریالی در دهه 90 اتفاق جذابی است و امیدوارم روزهای عید مهمان خوبی برای لحظات شاد و تعطیل مردم باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توضیحات مهراوه شریفی نیا درباره بازی در سریال نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مهراوه شریفی نیا درباره بازی در سریال نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید